Jump to content

Melodifestivalen 2007


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir ingen Agnes iallafall...

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=301768

Klantigt! ställer man upp i melodifestivalen så borde man ju åtminstone känna till vad man får och inte får prata om i media.

- Vi håller på att leta efter en ersättare men det arbetet är inte klart ännu, sade Helena Brodén på SVT vid 14-tiden på fredagen.

Ring mig så dyker jag upp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det ligger något i det. Men om Di Leva vinner, får han representera Sverige, och då blir Sverige känt som något flummigt hippiland. ^_^;)

Ja, och då kommer alla Hippies hit och tillslut dör nästan alla "vanliga" människor och då blir de som inte dör superkända! Var lite possitiv. Du kan bli kändis ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är så *ett riktigt fult ord* trött på allt vad melodifestivaler heter. Det är bara en massa *fult ord*band som är med.

Kolla bara på förra årets melodifestival med Canskråla i spetsen. Och Kicki Danielsson, människan gör ju bort sig. De fattar inte att deras 15 minuter i rampljuset är slut.

Sedan skulle tydligen Anna Book ställa upp i år. Fruktansvärt.

Roligare var det förr när varje land sjöng på sitt eget språk. Nu låter allt likadant. Överglad när Lordi vann förra året, de var de ända bra artisterna.

Kommer *fult ord* att hungerstrejka om jag blir tvingad av *inga namn nämda* att titta på det *fult ord* i år igen.

Blir sur bara jag tänker på den dumma festivalen. ^_^

Edit: Skall Addis Black Widow vara med!? Såg nu att det skrevs i första inlägget!

Skall nog kolla på det i alla fall, i alla fall när de sjunger. ^_^

Jag tyckte det var lite coolt att Lordi ställde upp. Så jävla kul att de ägde ut de andra idioterna. Men annars tycker jag melodifestivalen bara är skit.

Redigerad av antflaxx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...