Jump to content

Melodifestivalen 2007


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Än så länge kan vi bara diskutera artisterna som ska ställa upp. Och vilka artister ska vara med som joker?

HÄR kan ni se alla bidragen.

Det som får mig att lyfta på ögonbrynen är Fronda och Addis Black Widow(som jag inte ens visste var från Sverige).

Fronda börjar bli lite desperat känns det som.

Ser det bra ut? Kommer ni titta i huvudtaget?

Edit: Oj, nu läste jag att artisterna som nämns är bara rykten! Aja, vi kan spekulera i alla fall.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fronda säger ni? Var inte Snook med på ett litet hörn under fjolårets tävling?

I alla fall önskar jag att fler hip hop-homies ansluter sig till den där gudsförgätna homofestivalen, så att den slutar vara så gudsförgäten.

Addis Black Widow är ju en hiphopgrupp, typ.

Jag tyckte det var ball när E-type var med. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ställer Agnes upp så har hon min röst. :huh:

Din kropp menar du. Du blir väll stum när du ser henne :ermm:

Agnes är fin. Och sjunga kan hon. Men inte lika bra som Sebastian... :ermm:

L_Voll har skapat Melodifestivalen tråden och Idoltråden. Jag tror minsan han är en liten mammas pojk. Och ingen riktig hårdrockare som alla andra verkar. (w00t) Men vi gillar honnom ändå. Jag gillar all musik. Och Melodifestivalen är tradition.

Ska bli svinkul att åka dit. Dem är i Örnsköldsvik näst sista kvalprogrammet. Undrar vilka/vem som ska vara ledare... och vad dem kommer ha för roliga saker...

Lena och Juuurg'N var underbara förra året. Även dom där två sportkommentatorerna :):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är så *ett riktigt fult ord* trött på allt vad melodifestivaler heter. Det är bara en massa *fult ord*band som är med.

Kolla bara på förra årets melodifestival med Canskråla i spetsen. Och Kicki Danielsson, människan gör ju bort sig. De fattar inte att deras 15 minuter i rampljuset är slut.

Sedan skulle tydligen Anna Book ställa upp i år. Fruktansvärt.

Roligare var det förr när varje land sjöng på sitt eget språk. Nu låter allt likadant. Överglad när Lordi vann förra året, de var de ända bra artisterna.

Kommer *fult ord* att hungerstrejka om jag blir tvingad av *inga namn nämda* att titta på det *fult ord* i år igen.

Blir sur bara jag tänker på den dumma festivalen. :lol:

Edit: Skall Addis Black Widow vara med!? Såg nu att det skrevs i första inlägget!

Skall nog kolla på det i alla fall, i alla fall när de sjunger. :lol:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

L_Voll har skapat Melodifestivalen tråden och Idoltråden. Jag tror minsan han är en liten mammas pojk. Och ingen riktig hårdrockare som alla andra verkar. :lol: Men vi gillar honnom ändå. Jag gillar all musik. Och Melodifestivalen är tradition.

Ska bli svinkul att åka dit. Dem är i Örnsköldsvik näst sista kvalprogrammet. Undrar vilka/vem som ska vara ledare... och vad dem kommer ha för roliga saker...

Hårdrockare? Pyttsan! Jag gillar musik. :lol: Jag gillar också internationella tävlingar, då får jag chansen att vara lite patriot. Men jag håller med många om att melodifestivalen suger(musikaliskt), den har iafl gjort det hittills. Men man kan ju aldrig sluta hoppas att kanske i år är det bra låtar med. Och även fast låtarna är kassa, brukar den ändå vara ganska underhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...