Jump to content

Sveriges bästa artister och låtar?


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur kunde jag glömma SMK! :D

Men att tipsa rymdkraft känns lite B. Då kan man tipsa om alla andra bitpop som gjort en handfull med låtar som bara finns på mp3.

Sant. Det råkar bara vara så att jag inte känner till någon annan som gör sådana glada/tralliga blip-blop-låtar.

Har du några tips? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. Det råkar bara vara så att jag inte känner till någon annan som gör sådana glada/tralliga blip-blop-låtar.

Har du några tips? :D

Ninjaspark, Gäddan och Braxen, Zentrix, Pluxus, Puss, Häxor och Porr, Gwen Stacy.. osv..

Kan gå vidare som fan, men orken. Finns så många "artister" som bara släppt ett par låtar. Alla är oftast väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fittnegergrek.

"Replying to Sveriges bästa artister och låtar?"

'Nuff said.

Och nej, det är inget fel på utländska bitpopizar. Och Zentrix är håmå. Min gayskåning känner honom på något extremt homosexuellt stadie.

Men ditt hittfår. Om du inte redan märkt det så har tråden spårat ur för ett tag sen, och om du läser Kebap's fråga så har han inget krav på just svenskar.

Och, ja zentrix är homo, smk är homo. alla som skapar bitpop är homo, precis som annan synthmusik är homo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ditt hittfår. Om du inte redan märkt det så har tråden spårat ur för ett tag sen, och om du läser Kebap's fråga så har han inget krav på just svenskar.

Och, ja zentrix är homo, smk är homo. alla som skapar bitpop är homo, precis som annan synthmusik är homo.

Jaha, ska det va på det viset. Jag vill göra slut...på alla småglin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...