Jump to content

Jag hade änglavakt (Någon som vart med om liknande?)


WiboO
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 119
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

är det därför som du kicken editeterar bort en grej du skrev till mig efter Halo sa till?

Hahaha, kanske för att jag inte vet något om fotboll :lol:

Jag ville se hur mycket jag kunde, men som sagt kan ingenting B)

---

@Xersize: Jaha, tro va du vill, jag bryr mig i stort sett inte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@T-Bone: Strike! Den kommentaren var en av de bästa jag har hört på ett forum, näst efter det som Cortez sa (se signatur) :lol:

@kicken: 1. Om du inte bryr dig borde du inte ha svarat och 2. Då har vi något gemensamt, bryr mig inte om dig särskilt mycket heller

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh ok, förstår inte varför han quota mig för att skriva nåt sånt fult.

OT: För att klargöra, du påstod att man fritt får säga sina åsikter år 2007. Kanske i teorin, men i praktiken får man inte det. Åsikter som t.ex. förespråkar nazism, rasism, nekrofili, zoofili, pedofili, incest, homofobi, tortyr, dödstraff, maskulinism m.m. m.m. tystas relativt snabbt ner/tas inte på allvar. Det är realiteten i dagens pk-samhälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak, du anar inte hur många gånger jag har blivit varnad. Är det bara småsaker får man bara liiiiite varning. När det har byggts upp kan man ta det lugnt, och vet du vad? Det är en låååång väg tills den har byggts upp så pass att jag tar det lugnt, så reporta mig bara, be my guest. Hell, I might even do it myself!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...