Jump to content

Jag hade änglavakt (Någon som vart med om liknande?)


WiboO
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 119
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De som är troende är mindre värda och bör behandlas där efter.

Varför äns bry sig om vilka som är Troende och vilka som inte är troende? Vi är alla människor, och seriöst varför börja basha några personer som tror på nått? Låt dom tro vafan dom vill, själv är jag inte troende men jag börjar inte dissa dom som är det för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför äns bry sig om vilka som är Troende och vilka som inte är troende? Vi är alla människor, och seriöst varför börja basha några personer som tror på nått? Låt dom tro vafan dom vill, själv är jag inte troende men jag börjar inte dissa dom som är det för det.
Ok. :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför äns bry sig om vilka som är Troende och vilka som inte är troende? Vi är alla människor, och seriöst varför börja basha några personer som tror på nått? Låt dom tro vafan dom vill, själv är jag inte troende men jag börjar inte dissa dom som är det för det.

Att tro på någon högre makt är patetiskt. Därför.

För att inte tala om alla problem som finns i världen idag just pga religion.

Troende på högre makter och liv efter döden uppfanns av nån smart jävel långt innan lagar var nedskrivna för att kunna upprätthålla ett fungerande samhälle, där de flesta levde i tro att om de agerade gott så skulle de få gott tillbaka.

I dag, 2007 har vi lagar som fungerar hyfsat, och därför är religion helt jävla meningslöst. De som tror på skiten borde spärras in och bli tvångsknullade tills de inser sitt misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför lägga ner energi på att försvara dom. Dessutom har Kalleballe rätt i allt han skrev.

För att jag tycker helt enkelt inte det är rätt att va elak mot någon som inte gjort dig ett skit bara för att han tror på nått annat då är man inte själv bättre än någon av dom "Troende"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"De som tror på skiten borde spärras in och bli tvångsknullade tills de inser sitt misstag."

Jätte snällt, sen får du säga vad fan du vill som du nyss sa man får säga vad man tycker jag orkar inte sitta uppe en natt och försöka förklara att om man är lite snäll så blir allt mycket trevligare och ingen tar illa up RIGHT? God natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast ingen var elak, dom skrev vad dom tyckte. Man får säga vad man tycker 2007.

Åh, märker du inte hur du säger emot dig själv? Han har rätt att försvara troende då man får säga vad man står för och tycker 2007. Idiot.

Jag är inte troende, en massa skitsnack är det. Jag tycker ändå att de som tror kan få göra det om de vill, men lämna oss andra utanför. Om de höll de för sig själva skulle de inte bidra till religionskrig och skit heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får säga vad man tycker 2007.

For the record: Det där påståendet håller jag inte med om.

PK, PK, PK!!! :unsure:^_^:)

Jag är inte troende, en massa skitsnack är det. Jag tycker ändå att de som tror kan få göra det om de vill, men lämna oss andra utanför. Om de höll de för sig själva skulle de inte bidra till religionskrig och skit heller.

Exakt min mening.

Live and let live & sköt dig själv och skit i andra. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag citerar Liftarens guide till galaxen:

"Denna planet har ett problem, nämligen följande: dom flesta av dess invånare var olyckliga större delen av sin tid. Många lösningar på detta problem blev föreslagna, men de flesta handlade på ett eller annat sätt om cirkulationen av små gröna papperslappar, vilket var märkligt eftersom det på det hela taget inte var dom små gröna papperslapparna som var olyckliga.

På detta sätt kvavstod problemet; många av invånarna var elaka, och dom flesta var det synd om, även dom som hade digitalur.

Många blev alltmer övertygade om att dom hade begått sitt första stora misstag redan den gången dom klättrade ner ur träden. Och andra sade att även detta med träden hade varit en dålig idé; dom skulle ha stannat i havet hela bunten.

Och så, en torsdag, nästan tvåtusen år efter det att en man hade blivit fastspikad vid ett träd för att han antytt hur trevligt det vore om alla kunde vara lite snälla mot varandra som omväxling"

Hehe, efter att ha skrivit halva citatet för hand märkte jag att det inte hade någonting med det här att göra.. Men då var det lika bra att skriva klart. Försök respektera varandra bara :unsure:

Umberto: Näe, T-Bone borde inte få säga vad han tycker i alla fall ^_^

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkomna att kasta hur mycket skit på mig nu :unsure:

*Tar en stor hög med koskit och siktar noga på SlewMe...

Men skämt åsido, har du ingen respekt för troende så visst, det är din ensak, men kom inte och tracka ner någon som har varite med i en olycka bara för att du inte kan respektera någon. Lite fel timing, kanske

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte bara släppa allt till sist?

Jag och säkert många andra är trötta på när alla tjatar om det finns en gud eller inte.

Låt dom som tror på skiten tro på de och låt dom som inte tror på de inte tro på de.

Om de fortsätter så här kommer de ju aldrig sluta?

Juli 2007 - Fortfarande håller alla på att bevisa att det inte finns en gud.

December 2008 - Efter att man sett självaste gud i GTA IV börjar alla tro på att de finns en gud.

Augusti 2068 - Vi är fortfarande kvar på forumet med över 100 000 posts och tjatar om samma sak.

...........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, märker du inte hur du säger emot dig själv? Han har rätt att försvara troende då man får säga vad man står för och tycker 2007. Idiot.

Jag har aldrig skrivit att ingen har rätt att försvara en religion, jag skrev att man får säga vad man tycker. Klart att det betyder samma för försvarare.

For the record: Det där påståendet håller jag inte med om.

PK, PK, PK!!! :unsure:^_^:)

Exakt min mening.

Live and let live & sköt dig själv och skit i andra. :lol:

pk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@kicken: För det första är det bara att inse att tjatet om det finns någon gud eller inte alltid kommer att fortsätta, även om extremt übertydliga bevis kommer upp för att det finns/inte finns. För det andra så behöver ju du och "dom" andra inte läsa denna tråd om ni är så trötta på den och ointresserade

@Umberto: Som T-Bone sa: pk? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...