Jump to content

(Film) att baka en kladdkaka


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mainstream: Jag e inte alls förvånad.. eftersom din humor e så kass så förstår jag varför du inte gillar filmen -_-

Vad i meningen "Jag skojja ju bara" förstår du inte?

Men vad fan menar du med "dryg" då? :>

Det ovanstående tror jag nog gäller dig med. Jag diggade filmen, spana in min kommentar på Youtube :P

beef.

Biff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt kul! Siana, ditt minspel (om man nu får använda sådana avancerade ord när man kommenterar eran amatörfilm om hur man gör en kladdkaka) påminner lite, eller väldigt mycket faktiskt, om hans som spelar Åke i Bert.

Får man fråga vem Store_Tomtefar är, killen som är med från början eller stora läskiga killen som kommer lite senare? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt kul! Siana, ditt minspel (om man nu får använda sådana avancerade ord när man kommenterar eran amatörfilm om hur man gör en kladdkaka) påminner lite, eller väldigt mycket faktiskt, om hans som spelar Åke i Bert.

Får man fråga vem Store_Tomtefar är, killen som är med från början eller stora läskiga killen som kommer lite senare? :>

Killen som är med från början.

I guess ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt kul! Siana, ditt minspel (om man nu får använda sådana avancerade ord när man kommenterar eran amatörfilm om hur man gör en kladdkaka) påminner lite, eller väldigt mycket faktiskt, om hans som spelar Åke i Bert.

Får man fråga vem Store_Tomtefar är, killen som är med från början eller stora läskiga killen som kommer lite senare? -_-

Stoa_tomtefar är, precis som Lajnux sade, killen som är med från början. Det vill säga, killen med kvinnoskriet :>

Aaah, nu har filme 3/5 i betyg. Tack, mina vänner!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, Simon & Garfunkel i början, Dance Dance av Fallout Boys därefter. Och när Tobias sticker in huvudet är det någon läskig Dimmu Borgir- låt som Tomtefar hade. :>

Tack för kritiken allihopa.

Maimstream, jag såg att du skojade. Men jag undrar ändå vad du menade med "Dryg", när du skojade. Vad är ordets innebörd? Jag vill gärna förstå vad SiXXe menar. Jag använder det när något är långsökt eller segt, och, seg är ju inte direkt filmen, jävligt uppspeedad, och långsökt - njae.

Tweak - eh. Tack, antar jag. -_-

Många kommentarer om min kroppsstorlek, mitt utseende och uppförande har jag fått, men den där har jag då aldrig hört förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, Simon & Garfunkel i början, Dance Dance av Fallout Boys därefter. Och när Tobias sticker in huvudet är det någon läskig Dimmu Borgir- låt som Tomtefar hade. :>

Tack för kritiken allihopa.

Maimstream, jag såg att du skojade. Men jag undrar ändå vad du menade med "Dryg", när du skojade. Vad är ordets innebörd? Jag vill gärna förstå vad SiXXe menar. Jag använder det när något är långsökt eller segt, och, seg är ju inte direkt filmen, jävligt uppspeedad, och långsökt - njae.

Tweak - eh. Tack, antar jag. -_-

Många kommentarer om min kroppsstorlek, mitt utseende och uppförande har jag fått, men den där har jag då aldrig hört förut.

Haha, det är bra alltså! Han är ju söt! :P När du letar efter recept och liksom tänker för dig själv under tiden, då är ni skitlika :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maimstream, jag såg att du skojade. Men jag undrar ändå vad du menade med "Dryg", när du skojade. Vad är ordets innebörd? Jag vill gärna förstå vad SiXXe menar. Jag använder det när något är långsökt eller segt, och, seg är ju inte direkt filmen, jävligt uppspeedad, och långsökt - njae.

Det var "drygt" av er att göra oss sugna på kladdkaka, sen islutet skriva "kladdkakan var jättegod". Ni var faktist äckligt taskiga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...