Jump to content

(Film) att baka en kladdkaka


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

OMG älska denna film (w00t)

skönt gjord.

Älskade alla ljud ni hade lagt in, skönast var nästan när Siana försökte få ner fingret i smeten och Stora Tomtefar smällde bort fingret.

den får 98 kladdkakor av 5 möljiga (w00t)

EDAJT: älska sianas min när han öppnar skaferiet :D

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att den var tråkig? Har ni aldrig hört ordet dryg innan eller?

Jo, men ordet 'dryg' betyder inte 'tråkig'.

OMG älska denna film (w00t)

skönt gjord.

Älskade alla ljud ni hade lagt in, skönast var nästan när Siana försökte få ner fingret i smeten och Stora Tomtefar smällde bort fingret.

den får 98 kladdkakor av 5 möljiga (w00t)

EDAJT: älska sianas min när han öppnar skaferiet :D

Haha, tack. Det var i för sig Tobias som slog till min hand.

Kalan: Humorn är olika. Vet det med ljudeffekter, som sagt, vi hade kassa källor. Svisch- ljudet är från PowerPoint. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När kommer det mer? (w00t)

Jag tycker det blir segt i slutändan när man gör film, så jag gillar inte att göra så mycket. Men med det här berömmet får vi väl göra något mer. Kanske lite saftigare handling nästa gång.

Jo, det är den. Men Krull Productions (som ni liknar er vid) är något av det roligaste jag någonsin sett.

Alltså, liknar oss vid. Såhär är det. Du har inte sett våra föregående filmer, men de är riktig amatörsmörja där vi kör allt prat ur en och samma vinkel, inga ljudeffekter, ingen musik. Skittråkigt att titta på. Så, då sa jag till Tomtefar: "Kan vi inte göra något i stil med Krull Productions? Med många vinklar, ljudeffekter och snabba klipp?". Resultatet blev det här. Så, snarare att vi tog ett stort kliv p g a inspiration från Krull Productions. Nej, vi är inte i närheten av dem. Men ett eller två skratt lyckas vi locka fram från de flesta ändå. :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att den var tråkig? Har ni aldrig hört ordet dryg innan eller?

" dryg drygt dryga adj.

riklig, rundlig (om tid, mått och vikt)"

Jodå, visst har vi hört ordet innan, och drygt har ju alltid inneburit "tråkig":

"Drygt en timme", "drygt en deciliter", "drygt en mil", "du är långdryg".

Jag tycker din sarkasm är otrevlig och väljer att avfärda dina givande förslag på hur vi skall göra våra filmer i framtiden så att de blir roliga...

När kommer det mer? :D

Fler? Man kanske borde göra en till som förhoppningsvis är bättre.

Pratar med Sianajäveln om saken :shifty:

Jo, det är den. Men Krull Productions (som ni liknar er vid) är något av det roligaste jag någonsin sett.

Njae, jag säger som Siana och hänvisar till en mening i min första post:

"... så jag tror att man kan säga att vi fått lite insirado från dessa (Krull Productions)"

Jag menade alltså som Siana sade, vi tänkte att vi ville göra en film med snabba klipp och skojiga ljud, och med tanke på att våra tidigare filmer var skräp så blev vi nöjda med detta. Vem vet, vi kanske tycker att denna är jättedålig om en vecka, men nu är vi nöjda. Tråkigt att du inte tyckte om den dock, men vi skall bättre på oss!

Och till er andra, nyligast Foo, tackar och bockar jag för er kärlek.

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...