Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Du är inte så bra på att tippa matcher va? :P

Ska till ett under om luleå ska kunna vända 0-3 i matcher + 0-3 efter 2 perioder just nu :)

Haha, idag var jag visst inte de :ermm:

MoDo fick stryk idag då. Jävla helvete. Dom hade visst haft jävligt bra tryck i sista men inte lyckats få in nån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad besviken jag är på Luleå.

Aldrig varit med om något liknande, för jag trodde verkligen att det skulle kunna gå det här slutspelet... dom hade ju det rätta laget t.o.m.

Men nejdå, alla stjärnor skulle givetvis även dom vika ned sig nu när det gällde. :) Eller kan någon säga vart Renberg, Surovy och Bartecko tog vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Luleå går visserligen alltid till slutspel, men aldrig längre än till kvarten.

Sist dom kom till semi, åkte dom ut mot ett inte alltför obekant lag. DIF

Semifinal

16/3 Luleå HF (B ) 2 - 5 (0 - 3, 0 - 0, 2 - 2)

18/3 Luleå HF (h) 7 - 1 (2 - 0, 2 - 0, 3 - 1)

20/3 Luleå HF (B ) 4 - 3 (0 - 1, 2 - 0, 1 - 2, 1 - 0)

22/3 Luleå HF (h) 3 - 2 (1 - 1, 1 - 0, 0 - 1, 1 - 0)

24/3 Luleå HF (h) 5 - 3 (2 - 2, 2 - 1, 1 - 0)

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär snarare bli förlorade pengar, ingen sponsor vill sponsra ett lag som alltid floppar i slutspelet :teehee:

Haha, då borde det bli snäppet värre ändå för lagen som inte ens kommer till slutspel.

Tror inte att sponsorerna är så jävla lättvindiga att dom säger upp allt för att det gick dåligt i slutspelet, speciellt inte nu när Luleå har gått ut och sagt att dom har börjat satsa - och att dom ska vara bland topplagen inom6-7 år eller vad det var.

Tycker det är sjukt att man inte kan fylla sin arena när man lirar slutspel. Speciellt när man precis fått en nybyggd arena och att man är så pass hockeyintresserad stad som Luleå är. Eller är man kanske inte hockeyintresserade däruppe?

Arenan är gammal som gatan, dock så ska Luleå Hockey snart få ta över den - och då ska dom bygga om den "riktigt".

Och jo, även jag är besviken på att Luleå inte lyckades fylla hallen mer än dom gjorde. För intresse, det finns det där helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, då borde det bli snäppet värre ändå för lagen som inte ens kommer till slutspel.

Tror inte att sponsorerna är så jävla lättvindiga att dom säger upp allt för att det gick dåligt i slutspelet, speciellt inte nu när Luleå har gått ut och sagt att dom har börjat satsa - och att dom ska vara bland topplagen inom6-7 år eller vad det var.

Så borde det vara, men så är det inte. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...