Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Och idag gjorde Luleå en intressant värvning! :lol: Mats Lavander från Björklöven. Tror det kommer fungera bra med honom, faktiskt.

Blir nog ett bra nyförvärv. Han var ju grym i Löven denhär säsongen!

Så, vad tror ni om imorgon? Jag längtar så in i helvetes mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen :unsure: Jag tror och hoppas på MoDovinst.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, vad tror ni om imorgon? Jag längtar så in i helvetes mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen :( Jag tror och hoppas på MoDovinst.

Det är väl klart att MoDo vinner :lol::unsure:. Läste någonstans att de senaste tio åren har alla lag som lett med 3-2 i matcher vunnit den sjätte finalen. Inte för att det är någon garanti, men i år vinner MoDo helt enkelt, accept :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl klart att MoDo vinner :lol::unsure: . Läste någonstans att de senaste tio åren har alla lag som lett med 3-2 i matcher vunnit den sjätte finalen. Inte för att det är någon garanti, men i år vinner MoDo helt enkelt, accept :(

En som är med mig i alla fall :P

Hejar du på MoDo?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till alla i Modo förutom till Luckner. Det sista han förtjänar är ett SM-guld. Stort grattis till Svartvadet, Sundström och Salomonsson, tja, i alla fall dom där gamla lirarna som har varit med ett tag nu men som alltid blivit knäppta på näsan. Synd bara att dålig inställning till sporten ishockey ska leda till SM-guld, men om Luckner känner sig värd det så får det ju stå för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till alla i Modo förutom till Luckner. Det sista han förtjänar är ett SM-guld. Stort grattis till Svartvadet, Sundström och Salomonsson, tja, i alla fall dom där gamla lirarna som har varit med ett tag nu men som alltid blivit knäppta på näsan. Synd bara att dålig inställning till sporten ishockey ska leda till SM-guld, men om Luckner känner sig värd det så får det ju stå för honom.

Sveriges bästa tränare enligt mig. Han är helt klart värd guldet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var väl ingen höjdarmatch precis. Inte för att jag hejar på något lag men jag tycker faktiskt det hade varit roligt med ett guld på Linköping. När MoDos målvakt gjorde illa sig i ljumsken tänkte jag, "det var det sista man fick se av han denna match". Han rörde sig inte ens på isen, sen tar dom honom till sidan, han nickar lite och sen är han med i matchen som inget hade hänt. That sucked. MjölkarN^ där. Men jag måste säga att jag gillade MoDos första mål, han fintade upp Linköping på läktaren innan han blev av med pucken. Deras andra mål var därimot ingenting att hänga i granen, 14 skogshuggare framför mål och målvakten var och köpte sig en varmkorv.

Ishockey på tv, me like! Iaf när det är slutspel eller NHL. Vanliga elitseriematcher har tappat farten. För mycket grävande efter pucken längs sargkanterna och för lite slagsmål.

That's it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var väl ingen höjdarmatch precis. Inte för att jag hejar på något lag men jag tycker faktiskt det hade varit roligt med ett guld på Linköping. När MoDos målvakt gjorde illa sig i ljumsken tänkte jag, "det var det sista man fick se av han denna match". Han rörde sig inte ens på isen, sen tar dom honom till sidan, han nickar lite och sen är han med i matchen som inget hade hänt. That sucked. MjölkarN^ där. Men jag måste säga att jag gillade MoDos första mål, han fintade upp Linköping på läktaren innan han blev av med pucken. Deras andra mål var därimot ingenting att hänga i granen, 14 skogshuggare framför mål och målvakten var och köpte sig en varmkorv.

Ishockey på tv, me like! Iaf när det är slutspel eller NHL. Vanliga elitseriematcher har tappat farten. För mycket grävande efter pucken längs sargkanterna och för lite slagsmål.

That's it.

Var väl kul med ett guld för MoDo med ffs. En 28-årig längtan tog äntligen slut! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...