Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Wohoow! Citerar gubbar från gatan: "Fy fan vad härligt grabbar - här har vi vårt SM-Guld" och "Aaaarwaaaagh"

Fyfan vad härligt!

Kul att komma från Ö-Vik. MoDo! Wooho!

Glöm inte min signatur med :)

Rätta mig om jag har fel - Linköping har aldrig vunnit ett SM-guld.

Du har rätt. Men LHC har inte varit i Elitserien alls lika länge som MoDo varit. Inte på långa vägar. Så MoDo är mer vära ett SM-guld :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm inte min signatur med :)

Du har rätt. Men LHC har inte varit i Elitserien alls lika länge som MoDo varit. Inte på långa vägar. Så MoDo är mer vära ett SM-guld :)

Jo, MoDo var värda ett guld. Men Linköping har nyligen kämpat sin väg in i elitserien. Hur länge har dom varit i den, 4 år? Skulle vara riktigt häftigt att få se dom vinna ett SM-guld på den korta tiden. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rLqwZloNKbcF.jpg

Jajemän, det här satt skönt! :)

Jag höll på att avlida när Vlasak satte 1-0 efter ~2.40. I mitt inre hade ju redan MoDo sitt guld. Som tur var var inte rädslan lång, Petterson kvitterade ju inte så långt efter. Jaha, sen kom 2-1 till Linköping. Nåjo, det dröjde inte länge in i 2:a, innan Blatny kvitterade. Och sen sätter Kuusela 3-2, lyckan är enorm :rolleyes:!! Då var det spikat :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh alla vet att Goblings kommer att vinna sm guld om 3000 år så varför vara glada att modo vann :)

Nej men allvarligt, tror på frölunda nästa år..dock jävligt roligt att det blev två nya i år som vart i finalen och grattis modo till bra spel och rättvisa sm gulds vinnare :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tärnström till MoDo?

Hoppas det är sant! :(

Enligt sportbladet --> http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1048861,00.html

Han har inte bestämt sig, sedan kan man diskutera om man ska tro på sportbladet eller svenskafans.

Edit: Glömde läsa slutet :) , står att MoDo inte är intresserade av honom

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt sportbladet --> http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1048861,00.html

Han har inte bestämt sig, sedan kan man diskutera om man ska tro på sportbladet eller svenskafans.

Edit: Glömde läsa slutet :) , står att MoDo inte är intresserade av honom

Ecke säger så nu ja. Dom har gått ut med det på radion i Örnsköldsvik. Man kan ju alltid hoppas på att det är sant.

Nu väntar vi bara på Foppa :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt sportbladet --> http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1048861,00.html

Han har inte bestämt sig, sedan kan man diskutera om man ska tro på sportbladet eller svenskafans.

Edit: Glömde läsa slutet :) , står att MoDo inte är intresserade av honom

Skulle aldrig i mitt hela jävla liv vela ha honom i DIF. Riktig gnagetfjant är det vad han är. Härligt att Bengan stannar däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...