Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Gof om du var på denna match o såg allt detta stämmer det mesta som är skrivet i videon? Men ja jag tycker det är för jävligt också att en del poliser är för jävliga och att dem ska få begå makt missbruk.

EDIT: Det jag egentligen såg så gjorde inte supportrarna nånting utan det var mer polisen som började. Vad jag såg under dem lugna minutrarna så gick en supporter över till andra sidan eller vad man nu ska säga så ser man polisen slår till nån utan anledning. Gof om du var med på matchen eller nåt så får du gärna rätta mig om jag har fel.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gof om du var på denna match o såg allt detta stämmer det mesta som är skrivet i videon? Men ja jag tycker det är för jävligt också att en del poliser är för jävliga och att dem ska få begå makt missbruk.

EDIT: Det jag egentligen såg så gjorde inte supportrarna nånting utan det var mer polisen som började. Vad jag såg under dem lugna minutrarna så gick en supporter över till andra sidan eller vad man nu ska säga så ser man polisen slår till nån utan anledning. Gof om du var med på matchen eller nåt så får du gärna rätta mig om jag har fel.

Gof bor väl i England?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gof om du var på denna match o såg allt detta stämmer det mesta som är skrivet i videon? Men ja jag tycker det är för jävligt också att en del poliser är för jävliga och att dem ska få begå makt missbruk.

EDIT: Det jag egentligen såg så gjorde inte supportrarna nånting utan det var mer polisen som började. Vad jag såg under dem lugna minutrarna så gick en supporter över till andra sidan eller vad man nu ska säga så ser man polisen slår till nån utan anledning. Gof om du var med på matchen eller nåt så får du gärna rätta mig om jag har fel.

Jag var inte på den, men jag var på derbyt den 22a. Polisen är svin och anser att alla som bär en supportertröja är dödshuliganer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article14393742.ab

Jag önskar att det vore ett skämt...

Visst är det stor skillnad mellan ES och AS, men den är lika stor för alla Allsvenska lag. Åker man ner ska man spela på Allsvenska villkor, går man upp ska man kunna satsa med Elitseriebudget. 6,5 miljoner är lika mycket eller mer än vad säkert hälften av lagen i Allsvenskan idag har i sin lönebudget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Dra åt helvete alltså. Kvalserien är illa nog och en skam för Djurgården, men vadfan. Man har alltid sett lilla mysiga Leksand som en myspysförening som vill vara alla till lags och inte vara ovän med någon alls.

Nu kan dom dra åt helvete. Hoppas dom får cancer och dör. Maken till uppblåst pajseri har jag fan aldrig sett. Någonsin.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dra åt helvete alltså. Kvalserien är illa nog och en skam för Djurgården, men vadfan. Man har alltid sett lilla mysiga Leksand som en myspysförening som vill vara alla till lags och inte vara ovän med någon alls.

Nu kan dom dra åt helvete. Hoppas dom får cancer och dör. Maken till uppblåst pajseri har jag fan aldrig sett. Någonsin.

Du är bara lipig för djurgår'n inte passar i elitserien längre. :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...