Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ajfan, det har du rätt i. Men det märks tydligt att alla spel med väldigt höga betyg har släppts innan 2001, sedan dess kanske dom insett att inget spel kan vara perfekt. :)

Orsaken är naturligtvis att det var bättre förr! Spelen blir bara sämre och sämre för varje år som går imo.

Grafiken och effekterna må bli bättre men känslan suddas ut.

För att illustrera min ilska bifogar jag en arg smilie:

:unsure:

So there.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelen blir bara sämre och sämre för varje år som går imo.

Håller med till en viss del men det är väll bara att vänta på att speltillverkarna börjar fatta att next-gen inte betyder "finare grafik", utan att dem kan göra spel med mer innehåll. och med innehåll menar jag som ubisoft har gjort med assasins creed, som ett exempel friheten med att kunna klättra vart du vill, sånt vill man se i next-gen, inte flera FPS som känns som "been there, done that"

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

detta är det första spelet jag spelat och ens sett som sticker ut ur mängden så pass mkt som det gör! detta är verkligen det första riktiga "Next Gen"!

till er som oxå är lyckliga ägare: älskar ni inte bara att kunna springa upp för en vägg upp på taken och bara hoppa omkring och verkligen få känslan av enorm frihet? :(

och sen, hur långt e ni typ? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...