Kaiser Franz Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vi borde göra en gtasajten guild ..jag heter bolg å lirar på Lawolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vi borde göra en gtasajten guild ..jag heter bolg å lirar på Lawolf Vi har redan pratat om en GTASajten guild, tyvärr så måste man vara minst lvl 40 för att skapa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag blev level 15 nu, men det är skitjobbigt quest för att bli magician. Jag fick inte en enda Twinkle Stone så jag fick köpa dem skitdyrt. Nu hittar jag inte Fountain of the Dead. Får googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag blev level 15 nu, men det är skitjobbigt quest för att bli magician. Jag fick inte en enda Twinkle Stone så jag fick köpa dem skitdyrt. Nu hittar jag inte Fountain of the Dead. Får googla. Stämmer inte questgudierna på flyffworld då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nån av er som behöver nån som helar? ni blir glada eftersom ni blir helade, jag blir glad eftersom jag får poäng på helning och så får jag poäng till level med Desutom så kan jag börja buffa om en halv level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Stämmer inte questgudierna på flyffworld då? De har uppdaterat spelet nu. Det står på flyffworld att man ska gå till Mulan, men går man till honom säger han "I once was a magician". Men jag klarade det. Är nu magician. Jag har inte vågat sätta ut poäng eller köpa något än, vet ju inte riktigt vad! Ska läsa lite först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Nån som har en snabb mirror? Kommer inte upp i fart nånstans :| nvm hittade en schyst nu. Puttrar på Redigerad 3 augusti, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Level 14 nu!..Hur många Twinkle stones behöver jag för att bli mage? (STOR MAGE ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Level 14 nu!..Hur många Twinkle stones behöver jag för att bli mage? (STOR MAGE ) Ska se om jag kan fixa fler åt dig SlewME heter jag btw. Adda mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Dingeliding - level 16. Det börjar bli lite segare att levla nu. Jag ska försöka göra Miracle of Clown- questet. Får 21k i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Snart klar nu. Håller det här spelet i längden eller är det som alla andra koreanska mmorpg'n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Snart klar nu. Håller det här spelet i längden eller är det som alla andra koreanska mmorpg'n? De flesta koreanska MMO's har taskig story och kör bara på grafik. Detta har inte slösat all kraft på grafik, men har gjort det ganska snyggt ändå. Bättre "story" än de flesta andra. Men men, skam den som ger sig. Om det håller i längden vet man aldrig. Måste ha vart lvl 60 ett tag för att säga att det suger, då de flesta mmo's suger i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 De flesta koreanska MMO's har taskig story och kör bara på grafik. Detta har inte slösat all kraft på grafik, men har gjort det ganska snyggt ändå. Bättre "story" än de flesta andra. Men men, skam den som ger sig. Om det håller i längden vet man aldrig. Måste ha vart lvl 60 ett tag för att säga att det suger, då de flesta mmo's suger i början. Aja, ett par minuter till sen får vi se om det är nåt att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nån som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Har tankat ner det nu och ska se om det är underhållande (Patchar atm) Gör en gubbe på (Lawolf?) sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Har tankat ner det nu och ska se om det är underhållande (Patchar atm) Gör en gubbe på (Lawolf?) sen Lawolf ja. Adda mig Redigerad 3 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nån som har en lösning? Samma fel som Lajnux. Ingen aning, hör på FLYFF's forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nån som har en lösning? Samma fel som Lajnux. Ingen aning, hör på FLYFF's forum. Jag har letat ett bra tag på forumet nu utan framsteg, det blir nog inget FLYFF för min del Men om någon vet eller kommer på felet så kan den säga till, för FLYFF är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag har letat ett bra tag på forumet nu utan framsteg, det blir nog inget FLYFF för min del Men om någon vet eller kommer på felet så kan den säga till, för FLYFF är kul Ser ut som ett portfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Har precis börjat spela, heter ZcruwYou ^^ Är lvl5 atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts