Jump to content

Katt-Tråden


Mikolan
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Jag vill hylla den handikappade katten Zingo som vi passar åt mina kusiner. Han har blivit påkörd och har ett jättefint bandage på sitt bakben vilket gör att han går väldigt gulligt.

"Inget gott som inte för med sig..."

Du har ingen film på krabaten? Låter som kattrådsmaterial!

Ingen film tyvärr, men massa foton. Haha, det roliga är att jag bara tagit en av de här bilderna själv, när jag hämtade kameran imorse hade min mamma tydligen underhållt sig själv genom att fota Zingo lite. Inte bara jag som är kär. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen film tyvärr, men massa foton. Haha, det roliga är att jag bara tagit en av de här bilderna själv, när jag hämtade kameran imorse hade min mamma tydligen underhållt sig själv genom att fota Zingo lite. Inte bara jag som är kär. :confused:

http://pici.se/pictures/lDaGyVojG.png

http://pici.se/pictures/wmAYlGRQx.png

Får fruktansvärt mycket krupp när jag försöker hovra 'bildnamnslapparna' så att de ska försvinna, trots att jag inser att de är en del av bilden.

Fin katt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får fruktansvärt mycket krupp när jag försöker hovra 'bildnamnslapparna' så att de ska försvinna, trots att jag inser att de är en del av bilden.

Fin katt!

Haha, jag failade lite när jag körde min egen taktik för att förminska bilderna. Taktiken lyder: Ladda upp bilderna på Pici - print screena förminskade versionen, spara i paint, ladda upp igen, klistra in i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag failade lite när jag körde min egen taktik för att förminska bilderna. Taktiken lyder: Ladda upp bilderna på Pici - print screena förminskade versionen, spara i paint, ladda upp igen, klistra in i forumet.

Haha, aldrig använt paint då? Är ju hur enkelt som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...