Jump to content

Visste du det här?


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 263
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan du lägga av eller din jävla slaskfitta!

HI I'M GEORGE ZIMMER, FOUNDER AND CEO OF THE MEN'S WAREHOUSE. NO ONE CAN IMAGINE THE HORRORS THAT MY GREASY GRECIAN MAN POLE CAN UNLEASH. ANY HOLE THAT GETS IN MY WAY WILL BE SPELUNKED BY MY MIGHTY KIDNEY SCRAPER. I WILL PLUMB THE DEPTHS OF YOUR MOIST ORAFICES AND THEN PROCEED TO PUMP MILLIONS OF FUTURE ZIMMERS INTO YOU INNARDS. I GUARANTEE IT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HI I'M GEORGE ZIMMER, FOUNDER AND CEO OF THE MEN'S WAREHOUSE. NO ONE CAN IMAGINE THE HORRORS THAT MY GREASY GRECIAN MAN POLE CAN UNLEASH. ANY HOLE THAT GETS IN MY WAY WILL BE SPELUNKED BY MY MIGHTY KIDNEY SCRAPER. I WILL PLUMB THE DEPTHS OF YOUR MOIST ORAFICES AND THEN PROCEED TO PUMP MILLIONS OF FUTURE ZIMMERS INTO YOU INNARDS. I GUARANTEE IT.
Fler sånna i president-valet!

Han är rätt bra på synonymer för olika saker.
^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HI I'M GEORGE ZIMMER, FOUNDER AND CEO OF THE MEN'S WAREHOUSE. NO ONE CAN IMAGINE THE HORRORS THAT MY GREASY GRECIAN MAN POLE CAN UNLEASH. ANY HOLE THAT GETS IN MY WAY WILL BE SPELUNKED BY MY MIGHTY KIDNEY SCRAPER. I WILL PLUMB THE DEPTHS OF YOUR MOIST ORAFICES AND THEN PROCEED TO PUMP MILLIONS OF FUTURE ZIMMERS INTO YOU INNARDS. I GUARANTEE IT.

Goodbye. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HI I'M GEORGE ZIMMER, FOUNDER AND CEO OF THE MEN'S WAREHOUSE. NO ONE CAN IMAGINE THE HORRORS THAT MY GREASY GRECIAN MAN POLE CAN UNLEASH. ANY HOLE THAT GETS IN MY WAY WILL BE SPELUNKED BY MY MIGHTY KIDNEY SCRAPER. I WILL PLUMB THE DEPTHS OF YOUR MOIST ORAFICES AND THEN PROCEED TO PUMP MILLIONS OF FUTURE ZIMMERS INTO YOU INNARDS. I GUARANTEE IT.

Jag blev qoutad av en bot

Han heter George Zimmer, George heter han

Och han kan tyvär inte banna, banna dig så hårt

Dock så verkar admins ha problem med det...

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Altså, nu harj ag fan glott på det där förbannade paketet i en halvtimma och hittar ingen hängd neger eller nån som heilar. :P vart finns dessa herrar?

Bifogar en enkel bild på ett paket..

Här har jag ritat in ett K, sen så finns det ett på andra sidan och ett i botten, eller toppen om jag minns rätt.. Alltså 3 K (KKK)

Den "hängda" negern kan du se om du vänder upp och ner på paketet, håller för den stora Marlboro texten med tummen så att toppen på L och b blir som ben med fötter.. Där är den hängda negern..

Hoppas du fattar ..

Fast det där med en herre med vit huva som hailar vet jag inget om..

post-347-1154122040_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bifogar en enkel bild på ett paket..

Här har jag ritat in ett K, sen så finns det ett på andra sidan och ett i botten, eller toppen om jag minns rätt.. Alltså 3 K (KKK)

Den "hängda" negern kan du se om du vänder upp och ner på paketet, håller för den stora Marlboro texten med tummen så att toppen på L och b blir som ben med fötter.. Där är den hängda negern..

Hoppas du fattar ..

Fast det där med en herre med vit huva som hailar vet jag inget om..

Herren med vit huva som heilar är den vita ytan under lejonens ben...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gummiband håller längre om de fryses ner.

Jordnötter är en utav beståndsdelarna i dynamit.

Greklands nationalsång har 158 verser. Ingen har hittills lärt sig alla verserna utantill.

Det finns 293 olika sätt att ge tillbaka växel på en dollar.

Hajen är den enda fisken som kan blinka med båda ögonen.

Det finns fler kycklingar än vad det finns människor på vår planet.

En katt har 32 muskler i varje öra.

En struts öga är större än dess hjärna.

Tigerns skinn är också streckfärgat, det är inte bara pälsen.

Det är omöjligt att nysa med ögonen öppna.

Los Angeles hela namn är "El Pueblo de Nuestra Senora la Reina de los Angeles de Porciuncula" och kan förkortas ner till 3,63% av sin storlek: "LA".

En guldfisk kommer bara ihåg de tre senaste sekunderna i sitt liv.

En gurka innehåller procentuellt mer vatten än vad Atlanten gör.

Många hamstrar blinkar med ett öga åt gången.

Om man multiplicerar antalet invånare i Amerika med siffran två får man fram antalet kreditkort som finns i samma land.

Inga nya djurarter har tämjts de senaste 4000 åren.

Vi föds utan knäskålar. De är först utvecklade vid sex års ålder.

RDYGO

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...