Solidsnake Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Nej, det är bara bil och båt som gäller. Flygplan kan man åka med till andra öar, men man kan inte köra det själv. Kläder tror jag inte heller att man kan köpta.. Hur gör man så man kan åka med flygplan till andr aöar har låst upp Downtown nu gjorde andra saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Hur gör man så man kan åka med flygplan till andr aöar har låst upp Downtown nu gjorde andra saker. Där du köper båtar.. Där finns det ett "sjöplan". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Så spelat är alltså värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Så spelat är alltså värt att köpa? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Så spelat är alltså värt att köpa? Det är tveksamt, visst man har roligt med det i några timmar sen går det bara utför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Där du köper båtar.. Där finns det ett "sjöplan". Vadå . Vid sjö plan där kallar man väl bara till båtar Kan d förklara lite bättre? om det går bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vadå . Vid sjö plan där kallar man väl bara till båtar Kan d förklara lite bättre? om det går bra Köp flygplanet från båtmenyn. Ställ dig på en brygga. Välj ditt flygplan i menyn. Flyg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Köp flygplanet från båtmenyn. Ställ dig på en brygga. Välj ditt flygplan i menyn. Flyg. Aha tack för svaret Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Pallar verkligen inte leta igenom hela tråden efter det jag undrar, men vad är systemkraven för detta spelet??? är tacksam för snabba svar..(rätta svar då ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Pallar verkligen inte leta igenom hela tråden efter det jag undrar, men vad är systemkraven för detta spelet??? är tacksam för snabba svar..(rätta svar då ) OS: Windows XP or Windows 2000 CPU: 1.8 GHz or faster Intel Pentium 4 (2.8 GHz recommended) or equivalent AMD Athlon processor RAM: 256 MB or more (512MB or more recommended) Disc Drive: 16x or faster DVD drive Hard Drive: At least 2.9 GB (5 GB recommended) of uncompressed free space Video: DirectX 9.0c compatible video card (ATI Radeon 9200 or greater; NVIDIA GeForce FX 5500 (with 128MB RAM) or greater (ATI Radeon x800 or NVIDIA 6800 or greater recommended) Sound: DirectX 9.0c compatible sound card. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 OS: Windows XP or Windows 2000 CPU: 1.8 GHz or faster Intel Pentium 4 (2.8 GHz recommended) or equivalent AMD Athlon processor RAM: 256 MB or more (512MB or more recommended) Disc Drive: 16x or faster DVD drive Hard Drive: At least 2.9 GB (5 GB recommended) of uncompressed free space Video: DirectX 9.0c compatible video card (ATI Radeon 9200 or greater; NVIDIA GeForce FX 5500 (with 128MB RAM) or greater (ATI Radeon x800 or NVIDIA 6800 or greater recommended) Sound: DirectX 9.0c compatible sound card. TACK för det snabba svaret asså, jag tror min dator klarar det, det klarade typ gudfadern lätt, men sen så är väl detta mkt bättre än gudfadern? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad tycker ni om spelet. Jag är ett stort GTA-fan men är det som alla andra wannabe-gta? Eller är det värt pengarna. Jag älskar också filmen Scarface. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad tycker ni om spelet. Jag är ett stort GTA-fan men är det som alla andra wannabe-gta? Eller är det värt pengarna. Jag älskar också filmen Scarface. JAAAAA! Om du menar Scarface så är det värt pengarna. Detta är mkt mkt mkt bättre än GTA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 JAAAAA! Om du menar Scarface så är det värt pengarna. Detta är mkt mkt mkt bättre än GTA! Va i hela helvete skulle han annars menat? Barbie: My Little Ponny? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 JAAAAA! Om du menar Scarface så är det värt pengarna. Detta är mkt mkt mkt bättre än GTA! IMO är det mycket sämre... man kan ju inte ens hoppa Barbie: My Little Ponny? Nepp... Barbie: My little Ponny 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Va i hela helvete skulle han annars menat? Barbie: My Little Ponny? Äru helt från vettet pejk? Det är klart han menar My Little Pony: Pink Adventures Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) JAAAAA! Om du menar Scarface så är det värt pengarna. Detta är mkt mkt mkt bättre än GTA! Scarface är verkligen inte bättre än GTA enligt mig iaf. För mycket brister. Spelet var roligt i tre dagar, sen blev det för enformigt. Btw, go go Barbie, GO! Redigerad 8 januari, 2007 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Scarface är verkligen inte bättre än GTA enligt mig iaf. För mycket brister. Spelet var roligt i tre dagar, sen blev det för enformigt. Kanske för dje ja men inte för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Kanske för dje ja men inte för mig. Hra ud ngåosnin fudnerta övre at itne blnada ihpo bosktväernaa hrusomhlest, dte rä otrloigt äjlva ströande. Ta dig i kragen grabbhalva! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Hra ud ngåosnin fudnerta övre at itne blnada ihpo bosktväernaa hrusomhlest, dte rä otrloigt äjlva ströande. Ta dig i kragen grabbhalva! Skit i ur han skriver och sköt dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts