Jump to content

Forumets Regler v.2.0


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, jag tycker då fortfarande det här är en bra idé: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38193

Håller med där, är ganska trött på alla dessa officiella trådar hit o dit, totalt meningslöst enligt mig.

Skulle typ bara behövas 2-3 trådar, typ: Alla problem postas här, Allt som är kul postas här, allt annat postas här.

Hur kul är det?

Grejen med ett forum är att man skapar en tråd, skriver ett bra ämne i ämnesraden och diskuterar just det som ämnet berör.

Då kan alla som tycker det ämnet är intressant diskutera detta.

Själv tycker jag datortråden är den mest intressanta tråden på detta forumet dels för att jag gillar att gillar att hjälpa folk som har problem med datorn eller vad det nu kan vara, iom att jag är väldigt erfaren inom detta område.

Men att hela tiden gå in just där och läsa massa inlägg som man kanske inte skulle gjort om var person skulle skapa en egen tråd vid eventuella dator problem, tycker jag helt fel.

Bättre då att skapa en ny tråd, typ: Problem med hårddisk, krashar.

Kan ju inte bli bättre? Den som vill tillföra något skriver ett inlägg där, och inga andra inlägg som typ vad ska jag köpa för monitor?, har inget där att göra. När problemet är löst, varför inte då kanske eventuellt låsa tråden? Om någon annan får ett liknande problem, ja då skapar denna person en ny tråd, herregud, vad gör det?

Detta är inget renodlat GTA forum, och visst det finns bättre forum att ställa frågor om dator bekymmer, likaså som det finns andra GTA forum.

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är skamligt att reglerna måste upprepas på det här sättet. Om man har så dåligt minne får man väl läsa på. För det är väl ingen som gillar omprov eller omläxor i skolan heller? :D

Hur svårt kan det vara att läsa in några paragrafer lixom....

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hultan gör som vanligt ingenting, han har aldrig fått tumen ur att skriva ner regeln, även om den har gällt i flera år.

Då kan den väl sålänge skrivas ner här. Lite fel av A.A att uppmana till att han ska läsa reglerna, när det inte står något om den i reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Jul 31 2006, 22:46' post='739782]

Håller med där, är ganska trött på alla dessa officiella trådar hit o dit, totalt meningslöst enligt mig.

Skulle typ bara behövas 2-3 trådar, typ: Alla problem postas här, Allt som är kul postas här, allt annat postas här.

Hur kul är det?

Grejen med ett forum är att man skapar en tråd, skriver ett bra ämne i ämnesraden och diskuterar just det som ämnet berör.

Då kan alla som tycker det ämnet är intressant diskutera detta.

Själv tycker jag datortråden är den mest intressanta tråden på detta forumet dels för att jag gillar att gillar att hjälpa folk som har problem med datorn eller vad det nu kan vara, iom att jag är väldigt erfaren inom detta område.

Men att hela tiden gå in just där och läsa massa inlägg som man kanske inte skulle gjort om var person skulle skapa en egen tråd vid eventuella dator problem, tycker jag helt fel.

Bättre då att skapa en ny tråd, typ: Problem med hårddisk, krashar.

Kan ju inte bli bättre? Den som vill tillföra något skriver ett inlägg där, och inga andra inlägg som typ vad ska jag köpa för monitor?, har inget där att göra. När problemet är löst, varför inte då kanske eventuellt låsa tråden? Om någon annan får ett liknande problem, ja då skapar denna person en ny tråd, herregud, vad gör det?

Detta är inget renodlat GTA forum, och visst det finns bättre forum att ställa frågor om dator bekymmer, likaså som det finns andra GTA forum.

BOT

Det där är en riktigt bra idé! Det bästa med ett helt datorforum är, precis som du säger, att man skapar en egen tråd, där BARA det ämnet diskuteras. En fråga om vilken monitor man ska köpa, passar som sagt inte in i en tråd som handlar om vilken processor som är bäst. Därför skapar man en ny tråd, som bara handlar om vilken monitor som är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar verkligen om ens någon nybörjare tittar in här. Man kanske skulle kunna lägga upp en Popup som popar fram när nybörjaren loggar in för första gången?. På popupen ska det stå reglerna och att han kanske är välkommen hit osv.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar verkligen om ens någon nybörjare tittar in här. Man kanske skulle kunna lägga upp en Popup som popar fram när nybörjaren loggar in för första gången?. På popupen ska det stå reglerna och att han kanske är välkommen hit osv.

Bra idé, men troligtvis kommer inte så många att läsa den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...