Jump to content

Forumets Regler v.2.0


StellHell
 Share

Recommended Posts

Wow, en post i en klistrad tråd tänker ni.

Well, hittar ingen bra plats där många ser, så det får bli här. Tråden förblir dessutom öppen ett litet tag (antagligen bara idag fram tills 23.30~)

Tänkte "ränsa" lite i forumen. Fixa till trådnamn och lägga till ordentliga underrubriker för att lättare se vad dom verkligen handlar om. Har gjort en liten tjuvstart med några trådar här i Allmänt, men förhoppningsvis så ska det utarta sig till dom andra forumen också. Är dock för trött nu och ska dra och slagga.

Ville mest bara påpeka att det har hänt, så folk inte börjar leta efter trådar som fått mindre modifikationer i sina namn.

Kom nu med kritik som jag kan läsa när jag kommer hem från jobbet ikväll. Och för gudsskull, ge mig jättegärna trådar ni vill ha bytt namn på/underrubrik tillsatt med passande namn så blir det möjligtvis på det viset.

Är trött på att det såg så slappt ut, så nått var tvunget att göras. Se det som en ansiktslyftning.

Tråden om saker du alltid velat veta men aldrig vågat fråga - Enligt rubriken behandlar denna tråd frågor som "när får jag hår på pungen?" Skulle funka att bara stryka "men aldrig vågat fråga" och ha underrubriken diskussioner som inte kräver egna trådar, eller något i den stilen.

The one and only - reborn - rubrik och underrubrik borde byta plats, gäller även Visa alla vad Du lyssnar på via . Du kan ju alltid fixa särskrivningar, t.ex. Hiphop Tråden 2 -> Hiphop-tråden, samma med Gitarr tråden.

Bra initiativ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tråden om saker du alltid velat veta men aldrig vågat fråga - Enligt rubriken behandlar denna tråd frågor som "när får jag hår på pungen?" Skulle funka att bara stryka "men aldrig vågat fråga" och ha underrubriken diskussioner som inte kräver egna trådar, eller något i den stilen.

The one and only - reborn - rubrik och underrubrik borde byta plats, gäller även Visa alla vad Du lyssnar på via . Du kan ju alltid fixa särskrivningar, t.ex. Hiphop Tråden 2 -> Hiphop-tråden, samma med Gitarr tråden.

Bra initiativ.

Håller med om allt ovanstående, speciellt om det första.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte "ränsa" lite i forumen. Fixa till trådnamn och lägga till ordentliga underrubriker för att lättare se vad dom verkligen handlar om. Har gjort en liten tjuvstart med några trådar här i Allmänt, men förhoppningsvis så ska det utarta sig till dom andra forumen också. Är dock för trött nu och ska dra och slagga.

Åh, jag tyckte det var något som inte stämde! :w000t:

Tycker du kan ta bort "yeye kaller said so ;O" i festtråden.

Och "I sammarbete med Möt Forumiten!" -> samarbete.

Edit2: Och att byta namn på "The one and only - reborn" skulle faktiskt kännas ganska fel.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, annars blir det ju björn-sovar-grejjen vettu? Ide. ;)

Det var det jag tänkte också. Min grammatik har verkligen blivit usel på senaste tiden. På Msn särskriver jag hela tiden, även om jag kommer på mig själv med att göra det och hinner fixa till det innan jag skickar iväg meddelandet, som tur är.

Puuh :> .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namnet på TROMS är perfekt, skulle det kortas ner skulle man inte hitta den tråden

W00t, skulle TROMS vara mer tydligt menar du, en intern grej av Umberto som bara vissa förstår? Inte ens en korrekt förkortning.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...