Jump to content

Forumets Regler v.2.0


StellHell
 Share

Recommended Posts

Lol, det förstör hela din dag om någon gör det va? -_-

Frågan har varit uppe tidigare också, även då var det du som "höll" i den. Vi pratar om månader sedan.

Lär det knappast göra, han lär knappast bry alls sig egentligen men regler måste sättas, antingen för eller emot. Och efter som nu Hultan för länge sedan bestämt hur regeln ska vara så är det bäst att följa det. Något luddigt mellanting med massa kryphål som det varit nu i aldeles för lång tid funkar inte. borde du med kunna klura ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lär det knappast göra, han lär knappast bry alls sig egentligen men regler måste sättas, antingen för eller emot. Och efter som nu Hultan för länge sedan bestämt hur regeln ska vara så är det bäst att följa det. Något luddigt mellanting med massa kryphål som det varit nu i aldeles för lång tid funkar inte. borde du med kunna klura ut.

Jag ser faktiskt inte något problem i det. Sålänge man inte säger rakt ut "JAG LADDADE NER GTA".

Men det är ni diktatorer som bestämmer sånt -_-, bäst att följa reglerna. Det är mycket man inte gillar men får acceptera, vilket jag även gör nu. Däremot att jag inte gillar alla är en annan sak. Det samma gäller med Sveriges lagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här nya med att inte säga "Buskar" och andra "kodord". :lol:

Kan man säga "Jag håller på att skaffa mig det här spelet nu" ?

Det är avslöjande, räcker med att säga att du ska skaffa, det säger inte på vilket vis du gör.

När du säger att du håller på att skaffa i nuläget så förstår man vad du håller på med, för det är nog inte så att du skriver ifrån mobilen medans du betalar för spelet/musiken, eller hur ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är avslöjande, räcker med att säga att du ska skaffa, det säger inte på vilket vis du gör.

När du säger att du håller på att skaffa i nuläget så förstår man vad du håller på med, för det är nog inte så att du skriver ifrån mobilen medans du betalar för spelet/musiken, eller hur ?

Du har rätt. Tänkte lite fel. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här nya med att inte säga "Buskar" och andra "kodord". :lol:

Kan man säga "Jag håller på att skaffa mig det här spelet nu" ?

Fattar inte ens varför man ska nämna det?

Det räcker väl isåfall att man säger "Jag har skaffat mig detta nu".

Så som ximpaxX sade, så kan du eventuellt i förväg säga "Jag tänker skaffa mig det här"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte ens varför man ska nämna det?

Det räcker väl isåfall att man säger "Jag har skaffat mig detta nu".

Så som ximpaxX sade, så kan du eventuellt i förväg säga "Jag tänker skaffa mig det här"

Vad är problemet med att folk säger att de skaffar ett spel i skrivande stund?

En beställningen från ex. webbhallen är att skaffa spelet NU! Då man faktiskt beställer det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Intigritet och grejer. Finns någon lag för det.

Säger inte att du har fel men det låter väldigt konstigt. Jag har väl lika mycket personlig intigritet som en 13 åring!? (förhoppningsvis mer)

Skulle snarare gissa på att Hultenius inte villa ha för unga människor här då de ibland inte klarar av att hantera ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger inte att du har fel men det låter väldigt konstigt. Jag har väl lika mycket personlig intigritet som en 13 åring!? (förhoppningsvis mer)

Skulle snarare gissa på att Hultenius inte villa ha för unga människor här då de ibland inte klarar av att hantera ett forum.

Jag har inte fel, det kom en "lag" eller liknande 2004, med en förkortning på 3 bokstäver som jag nu glömt bort som stog att alla som är under 13 år inte för bla bla över internet och andra grejer. Pallar inte leta fram det då jag är sunkigt bakfull idag, men detta är inget hultan har hittat på iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte fel, det kom en "lag" eller liknande 2004, med en förkortning på 3 bokstäver som jag nu glömt bort som stog att alla som är under 13 år inte för bla bla över internet och andra grejer. Pallar inte leta fram det då jag är sunkigt bakfull idag, men detta är inget hultan har hittat på iaf.

Lagen hette väl PUL eller någe'? Personuppgiftslagen eller någon rappakalja; å andra sidan kom den 1998 om jag inte läser fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Wow, en post i en klistrad tråd tänker ni.

Well, hittar ingen bra plats där många ser, så det får bli här. Tråden förblir dessutom öppen ett litet tag (antagligen bara idag fram tills 23.30~)

Tänkte "ränsa" lite i forumen. Fixa till trådnamn och lägga till ordentliga underrubriker för att lättare se vad dom verkligen handlar om. Har gjort en liten tjuvstart med några trådar här i Allmänt, men förhoppningsvis så ska det utarta sig till dom andra forumen också. Är dock för trött nu och ska dra och slagga.

Ville mest bara påpeka att det har hänt, så folk inte börjar leta efter trådar som fått mindre modifikationer i sina namn.

Kom nu med kritik som jag kan läsa när jag kommer hem från jobbet ikväll. Och för gudsskull, ge mig jättegärna trådar ni vill ha bytt namn på/underrubrik tillsatt med passande namn så blir det möjligtvis på det viset.

Är trött på att det såg så slappt ut, så nått var tvunget att göras. Se det som en ansiktslyftning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...