Jump to content

Hur vill du leva?


Frenzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill bo nere i Kalifornien med en fru och Kanske ett barn eller två. Sen ska det inte finnas en tanke på att ta det lungt med att spendera pengar. Vill bo i en herrgård antingen nere vid stranden i Los Angeles, eller dom fina områdena i San Diego. Massa snygga grejer och sånt i huset ska det vara också ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska du alltid säga "jag ger er mitt svar senare" när du skapar sådana här trådar?

För det är alltid roligare att se hur andra vill ha det innan man själv skriver.

Och sen om jag ska vara ärliga orkade jag inte skriva mitt svar när jag posta tråden. ^_^

Just så man inte ska göra, men gjort är gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rikt och flashigt med fru och två barn, skulle nog gå bra varsomhelst utom Skåne.

Höhö. Allvarligt talat; en luftig trähydda på någon tropisk ö med en akustisk gitarr, Birmakatt och en livsförbrukning Solero-glassar vore livet. Självklart med en laptop i hörnet där man kontrollerar bankbesparingarna och dylikt. Skulle vara tiptop att äga eller vara delägare i någon rökig krog i närheten. Oooh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bo i en fin lägenhet eller villa i New York City.

Antingen nån stadsdel på Staten Island (nära kajen till färjan :P ),

eller Greenwich Village på Manhattan. Chinatown är också ett alternativ...

(diggar asiatiska brudar ;) + all den goda kina-maten).

Min flickvän skulle vara en ung, vacker kinesisk brud, så klart :P .

Jag skulle arbeta som polisman i nåt hyfsat "hårt" distrikt,

som t.ex Midtown, Chinatown eller Harlem.

Min(a) bil(ar) skulle vara en Cadillac Sedan Deville -1958, 1959 eller 1976,

och/eller en Chevrolet Caprice Classic av årsmodell nånstans mellan 1985 - 1995.

Så skulle jag ha en Siberian Husky som husdjur: http://www.marakaja.com/galeria/photos/photo11.jpg

Några barn skulle det inte vara tal om... (Inte som jag känner i nuläget i alla fall :lol: ).

NYPD For life, comrades! ^_^:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rikt och flashigt med fru och två barn, skulle nog gå bra varsomhelst utom Skåne.

Höhö. Allvarligt talat; en luftig trähydda på någon tropisk ö med en akustisk gitarr, Birmakatt och en livsförbrukning Solero-glassar vore livet. Självklart med en laptop i hörnet där man kontrollerar bankbesparingarna och dylikt. Skulle vara tiptop att äga eller vara delägare i någon rökig krog i närheten. Oooh.

Well, you pretty much got it. Though, får man ändra Solero till Twister?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bo hyfsat lyxigt på söder. Kanske hammarbyhamnen, originell och exklusiv inredning. Inget Ikea här inte. Ha motorbåt utanför fönstret(stor båt). Ja sen vill jag ju så klart bo med min fru och högst 2 barn. Gärna en snäll hund på det. ^_^

Eller

Så vill jag bo på samma sätt som ovanstående men, (kommer inte ihåg vad det heter men iaf)man har ett hus i anslutning till ett flygfält. Och istället för garage så har du en egen hangar(gärna ett flygplan i den). Kan återkomma senare om jag kommer på vad det heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, min tur då!

Jag vill bo i en stuga i någon skog... Där jag kan vara för mig själv och ta det lugnt.

Vara ekonomiskt oberoende så jag kan vara uppe på nätterna och sova på dagarna.

Sen vill jag ha en riktigt fin studio i min stuga där jag spelar in mina skivor under genren Black eller Death-metal.

Sen vill jag ha en pitbull som bor där med mig och givetvis en flickvän. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På det sättet får han en gratis post, utan att det kan klassas som spam för det har med ämnet att göra.

Lame, jag vet.

Och du tror verkligen det är min mening med det hela? ^_^

Hade jag velat ha mer posts hade jag kunnat spamma runt som jag gjorde i början här. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...