Jump to content

Konstiga människor.


Frenzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 142
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Tror det är mamman :shifty:

Maybe... Det kanske är både och.

Byt tillbaka till den förra signaturen på den söta asiaten :)

EDIT: Avatar ska det ju vara... tihi.

Fast avatar är liksom en gud som är i mänsklig form... Inom hinduismen...

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja... Påsmannen måste ju klassas in här. Han går runt med en eller två påsar, i en lila jacka och stannar utanför vårt plugg och typ... stirrar lite överallt och nickar. Sen går han iväg nickandes och typ... gör nåt. Han jagade dessutom en polare till mig när vi gick i 7an. Kul typ, brukar bli dagens attraktion att stirra på han... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

I Stockholm vid plattan finns det en skäggig sliten gubbe som brukar stå och spela munspel här och var runtomkring plattan. Han tycker nog själv han är väldigt duktig för han lever sig verkligen in i sitt spelande. Ibland försöker han hänga med indianerna som uppträder med panflöjter och bengaliska eldar men det går inte så bra... :wub:

Vid samma ställe finns även en rakad jamaican (?) som gillar fotboll och går omkring och skriker "WWWOOOOOOOOOOOOOÅÅÅ" vid jämna mellanrum. Han brukar ibland lira fotboll på plattan och försöka träffa sina toma ölburkar med bollen, men det går inte så bra just för att de är tomma och han är den skyldige.

Någon mer i huvudstaden som tänkt på dessa två kufar? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Stockholm vid plattan finns det en skäggig sliten gubbe som brukar stå och spela munspel här och var runtomkring plattan. Han tycker nog själv han är väldigt duktig för han lever sig verkligen in i sitt spelande. Ibland försöker han hänga med indianerna som uppträder med panflöjter och bengaliska eldar men det går inte så bra... :wub:

Fan jag skulle just berätta om honom... Han är så förbannat skön :wub: ... Trots att han bara spelar helt måfå och har inte någon koll alls så har han en sådan jävla inlevelse... Men bäst är det som du sa när han försöker hänga på någon annan gatumusikant... Det brukar vara ganska intressant...

Annars har vi i min förort en gammal tant som går runt och skriker ut saker pratandes med sig självt helt osammanhängande osv. Blev lite smårädd första gången jag träffade henne då hon och jag hade klivit av bussen och sedan när bussen lämnade började hon ropa högt som fan (fortfarande osammanhängande)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Stockholm vid plattan finns det en skäggig sliten gubbe som brukar stå och spela munspel här och var runtomkring plattan. Han tycker nog själv han är väldigt duktig för han lever sig verkligen in i sitt spelande. Ibland försöker han hänga med indianerna som uppträder med panflöjter och bengaliska eldar men det går inte så bra... :P

Hahahaha, han är så jävla skön!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågar ni höra? -_-

Vi har en som heer David som går runt med en | | <--- så stor fimp i munnen eller så står han och dricker cola och stampar med fötterma :lol:

Sen har vi en som heter Anita Tomson som går runt med sin rullator och stönar "slant?" men ingen ger henne nått :D Mina polare sa att om hon sjöng "blinka lilla stjärna" så skulle hon få pengar. och hon gjorde de :lol:

Sen har vi... Pavan :)

Han stod på sin balkong och skjöt folk som gick runt på Gimo torg med hagelbössa ( vågar man gå där igen? :()

Han kör även som en galning och har suttit i finkan men när han släpps blir han gelen igen :P

Så om ni nån gång kommer till Gimo... SE UPP :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...