Jump to content

Konstiga människor.


Frenzy
 Share

Recommended Posts

Vi har ju några trevliga typer.

"svenne": en typ här i njurunda som åker omkring i sin APE moped och letar pantburkar i varje soptunna, och blir skitarg när folk ställer sig på handikapps parkeringen på ica.

solveig: skojjig tant som tror alla busschaufförer stöter på henne, hon snackar också en massa skit på bussen för sig själv. rätt lustiga kommentarer som "tjosan!" i guppen bussen kör i.

pang-pang micke: rolig typ som är runt 25, som kutar omkring med knallpulver pistoler och snusar ungefär 5 portion åt gången.

mary: den mest ökände, brände ner sitt hus med hunden i huset, satt på bussen och läste högt som fan ur bibeln och bytte ut "gud" och "jesus" mot mary. scary mary höhö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 142
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag tänkte berätta om ett flummigt pucko, vid namn JEFF JEFFLIN, här på forumet.

Han hade en hemmabyggd cykel, med lång framgaffel och i säkert 10 olika färger, bl. a gul, orange, silver, svart, röd och blå

Och ryggstöd och något getabock styre.

Han band en spark, som han byggt om från ett par skenor. som det stog :SILL, FLÄSK och GÖK på

(det var jag som skrev det med en sprayburk, bara för att jävlas!)

Sen kom han trampandes i genom centrum, med den där satans järnspickans saken som skramlade som 17 gubbar!

Det ironiska var att det var mitt på sommaren o han åkte över 5 km med eländet. :rolleyes:>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte berätta om ett flummigt pucko, vid namn JEFF JEFFLIN, här på forumet.

Han hade en hemmabyggd cykel, med lång framgaffel och i säkert 10 olika färger, bl. a gul, orange, silver, svart, röd och blå

Och ryggstöd och något getabock styre.

Han band en spark, som han byggt om från ett par skenor. som det stog :SILL, FLÄSK och GÖK på

(det var jag som skrev det med en sprayburk, bara för att jävlas!)

Sen kom han trampandes i genom centrum, med den där satans järnspickans saken som skramlade som 17 gubbar!

Det ironiska var att det var mitt på sommaren o han åkte över 5 km med eländet. :rolleyes::ph34r:

Hahahaha, det var precis det där jag skulle skriva.

Jodå JEFF är lite konstig han hittar alltid på nått nytt konstigt.

Minns den gången JEFF_JEFFLIN var desperat efter cyklar och han och ERROLS_TRUMMA cyklade ut i en skog, hittade en cykel, och knöt fast den cykeln på cykeln JEFF hade på nått jävla vis, sedan cyklade dom igenom hela byn med det där åbäket.

<_<:wacko:

AUDATE: Glömde bort att nämna en till väldigt kuslig person i denna by.

Förut stog hon utanför mig och predikade om att Kylskåp var farliga och några utomjordingar skulle komma och anfalla jorden ( :blink: ) aja anyway.

Lite senara på dagen följde jag och ett par kompisar efter henne och kollade vart hon bodde.

Det visade sig att hon bodde nästan bredvid min brorsa.

Och nu till en utav dom kusliga sakerna.

Min brorsa ringde mig och sa nånting om nånting, aja det var nått jag skulle hämta hos honom.

Jag och min polare Robin gick på förbi denna kvinnas hus, vi hann till en liten kurva, då kommer hon i full gallop och smäller till mig och robin med en sopborste, mig på armen, robin i huvudet, och sa att vi skulle dö nästa gång vi träffa henne.

Senare fick vi iallafall reda på att hon var schizofren (STAVNING??)

Hon försvann från denna by, men nu på senare tid har man börjat sett henne igen, fatta lite nervös man är när man är ute. tänk om hon skulle komma igen >_<

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ligger ett 'daghem' precis där jag bor där många lider av .. konstighet.

Några från the hall of fame:

  • Gubbe som gräver gropar i alla gräsmattor han kommer över
  • En kärring som sitter utanför min dörr och sorterar bussbiljetter varje morgon, varje dag.
  • Gubbe som går runt och 'gruffar' åt alla han ser
  • En som räknar hur många tår han har och varje gång utbrister han 'DET ÄR TIO!!!!!!'
  • "Cirkelmannen" som går runt i cirklar för sig själv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som Sikorka tidigare sa så finns häromkring en störd gubbe som kallas "Burk- George", han går jämnt runt med sin jäkla ryggsäck å samlar gamla Ölburkar å flaskor ur soptunnor. Också finns det En gubbe som kallas "Kuj", som jämnt står utanför affärerna och drar sig själv i skinnet på halsen. Höll på å avsluta hans lidande en gång, då jag å en till var typ 1 dm från å köra på honom med bilen utanför affärn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har ju okka.

Och klockmannen.

Och den krigsskadade viatnamesen som går runt i vita byxor. Och bara går. Och går. Och går. Och går.

Och våra underbara jazzmänniskor som står och spelar klassisk dixiejazz. De kommer från Brasilien. Och vi älskar varandra.

Sen finns det lite olika grupper av gäng.

Det finns människorna som går B.G., esteter, och de som åker skoter.

Och så finns det de som aldrig är ute.

Vanligtvis åker de också skoter.

Men de spelar inte fotboll, så de får inte vara med i skoterkategorin.

Heja Luleå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrämmande hur lika människor tänker.

Okej, då gör vi nu en lista på alla som tänkte exakt likadant som Bubbli och jag nu gjorde (alternativt att man tror att det är hans mamma):

  • ok?a
  • Bubbli
  • Frenzy
  • Hubbert
  • xstreem

Keep 'em coming! Organiserad mobbning!!!

Tihi...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...