Jump to content

Skulle du komma om det vart ett stort forum möte?


Maimstream
 Share

Skulle du komma på ett forum-möte?  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Kanske... om det hade varit i närheten. Tror inte jag hade fått för mina föräldrar ^_^ Fast ingen vill väl träffa mig.

Ja, folk på forumet kanske hoppar på dig och slår ner dig... eller våldtar dig... eller inte. Förstår inte varför föräldrar är så rädda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak slog mig. Om det skulle vara en forumträff så skulle den väl hållas i Linköping, Gtasajtens hemstad? Isåfall får jag det enkelt att ta mig dit :blink:

Jomenvisst. Eller varför inte i Jönköping? Då blir det enklare för mig. :teehee:

SKULLE det bli något så skulle det antagligen bli ganska nära sthlm området eller iaf väldigt centralt i Sverige. Större delen av forumet kommer just från stockholms trakten så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jomenvisst. Eller varför inte i Jönköping? Då blir det enklare för mig. :teehee:

SKULLE det bli något så skulle det antagligen bli ganska nära sthlm området eller iaf väldigt centralt i Sverige. Större delen av forumet kommer just från stockholms trakten så..

Sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...