Jump to content

GTAsajtens gängbildning


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har mitt eget gäng utanför GTAsajten: vi sitter på fik i våra ryska boxarmössor och långrockar och knäpper fingrarna i takt till Tamla Motown-7" som spelas på jukeboxen; med tusenfoting under den spetsiga näsan citerar vi Burroughs och Plath, och med resväskor går vi i klungor, sätter oss i någons källare, och tragglar oss igenom franska otextade 50-talsfilmer (ja, vi är faktiskt för coola för 60-talet).

Här är jag dock ensam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har mitt eget gäng utanför GTAsajten: vi sitter på fik i våra ryska boxarmössor och långrockar och knäpper fingrarna i takt till Tamla Motown-7" som spelas på jukeboxen; med tusenfoting under den spetsiga näsan citerar vi Burroughs och Plath, och med resväskor går vi i klungor, sätter oss i någons källare, och tragglar oss igenom franska otextade 50-talsfilmer (ja, vi är faktiskt för coola för 60-talet).

Här är jag dock ensam.

Låter stentufft :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, ingår i det ökända Moderator gänget.

Det är vi som har makten, det vet ni väll?  ;)  :wub:

Ja vi vet att det är ni som har "makten" och det behöver du fortfarande inte upplysa oss om i varje tråd. A.A.

Vi vet att ni kan banna, hybernata, varna, plocka bort trådar, låsa trådar och radera trådar. Så nu har vi klart gjort det en gång för alla. Kan vi sluta nämna det mer nu?

Finns ju folk som man håller med mer än andra men inte en direkt gängbildning tror jag.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...