Jump to content

GTAsajtens gängbildning


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är en gangster alla tider. Mitt gängs, Das fuckaduck-crew, mål är att betrakta livet ur en mästerfilosofs ögon á la Sylvester Stallone och därefter dö. Jag är för tillfället ensam medlem i gänget, men det är fritt att söka sig in i en framtida gemenskap. En medlemsavgift bestående av en avsugning betalas till mig årligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...En medlemsavgift bestående av en avsugning betalas till mig årligen.

Försöker du att efterlikna okka så är det bara skrämande och fruktansvärt dåligt gjort. Tror du verkligen vi tycker du är rolig? Det är bara så barnsligt. Använd gärna ett lite mer sofistikerat språk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker du att efterlikna okka så är det bara skrämande och fruktansvärt dåligt gjort. Tror du verkligen vi tycker du är rolig? Det är bara så barnsligt. Använd gärna ett lite mer sofistikerat språk...

Okkas egna lilla fan boy. Vad underbart, ni två kan ju starta ett eget gäng där okka kan berätta roliga skämt för dig dagarna i ända, då skulle du må va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker du att efterlikna okka så är det bara skrämande och fruktansvärt dåligt gjort. Tror du verkligen vi tycker du är rolig? Det är bara så barnsligt. Använd gärna ett lite mer sofistikerat språk...

Ät bajs, eller... va? Ja, jag slickar okkas (alternativt Crices) stjärthål genom lam humor. Något du behöver gräma dig över?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ät bajs, eller... va? Ja, jag slickar okkas (alternativt Crices) stjärthål genom lam humor. Något du behöver gräma dig över?

Nej, egentligen inte. Det är nog mest din oförmåga att uttrycka dig som jag stör mig lite på.

Inte för att jag själv är speciellt känslig för grova uttryck. Jag svär och uttrycker mig ganska grovt själv, men men för att upprätthålla en viss standard nivå på forumet så bör inläggen vara av en viss klass.

Som "Ät bajs" jag menar.. eh va? Kan du inte argumentera lite bättre än så? :o:)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, egentligen inte. Det är nog mest din oförmåga att uttrycka dig som jag stör mig lite på.

Inte för att jag själv är speciellt känslig för grova uttryck. Jag svär och uttrycker mig ganska grovt själv, men men för att upprätthålla en viss standard nivå på forumet så bör inläggen vara av en viss klass.

Som "Ät bajs" jag menar.. eh va? Kan du inte argumentera lite bättre än så? :o:)

Och den klassfyllnaden hålls upp av vad? Politiskt korrekta ordval?

Jag är en rebell. Jag ryter ”Fuck the system!”, kallar dig för gnu och bereder mig för fight.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stör vår enögda lille vän lite då och då på msn... Även då han säkerligen tycker det är jobbigt så fortsätter jag dag efter dag!

Pözz! Du vet vem du är :o

(Wow... Jag fick verkligen det att låta fjortis!)

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Jag är en rebell. Jag ryter ”Fuck the system!”, kallar dig för gnu och bereder mig för fight.

Sista off topic sen får vi ta det via pm.

Rebell, är du en sån där finnig, liten kille med flottigt hår som köper sina kläder på UFF, hänger med veganer och feminister. "Deltar i reclaim the City" demonstrationer och på fritiden, står och gnäller att utbildning är fel och att staten är emot dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista off topic sen får vi ta det via pm.

Rebell, är du en sån där finnig, liten kille med flottigt hår som köper sina kläder på UFF, hänger med veganer och feminister. "Deltar i reclaim the City" demonstrationer och på fritiden, står och gnäller att utbildning är fel och att staten är emot dem?

Jag har inte lust att försvara eller undanfly några av dina tröga kommentarer. Varför förargas du så över mig? Under hela den tid jag har varit medlem på gtasajten har jag sluppit ta del av förbannelser, annat än möjliga ord bakom ryggen på mig. Bråk är någonting jag helst inte vill bekanta mig med, så snälla, låt dina idiotiska tankar behållas i ro, för jag trivs inte med dem i hand. Om du ändå har något mer att klaga över, så ta det via PM. Danke, meiner freund.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...