Jump to content

GTAsajtens gängbildning


Siana
 Share

Recommended Posts

Ja vi vet att det är ni som har "makten" och det behöver du fortfarande inte upplysa oss om i varje tråd. A.A.

Vi vet att ni kan banna, hybernata, varna, plocka bort trådar, låsa trådar och radera trådar. Så nu har vi klart gjort det en gång för alla. Kan vi sluta nämna det mer nu?

Finns ju folk som man håller med mer än andra men inte en direkt gängbildning tror jag.

Okej, trodde ni skulle förstå att jag var ironisk med tanke på mina uttryckssymboler.

Men icke.

Sen vill jag inte påstå att jag upplyser er om det i varje tråd precis. <_<

Aja, dagens i-landsproblem typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, trodde ni skulle förstå att jag var ironisk med tanke på mina uttryckssymboler.

Men icke.

Sen vill jag inte påstå att jag upplyser er om det i varje tråd precis.  <_<

Aja, dagens i-landsproblem typ.

Detta är inget personligt mot just dig A.A, och jag vill inte hacka på dig men jo, det är rellativt ofta. Bara i den här tråden har du påpekat din position två ggr. Bara för att nån ogillar oss (ironi?) så "erbjuder" du honom att banna honom.

Har minst 10 exempel till.

Folk vet att du är mod. och vad du kan göra med din "makt" men du behöver inte trycka upp det i ansiktet på dem hela tiden. Bara "var" på forumet.

Du är en medlem precis som alla på forumet. Med vissa befogenheter givetvis, men ändå en av oss. Bete dig och behandla oss som gemlika. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är inget personligt mot just dig A.A, och jag vill inte hacka på dig men jo, det är rellativt ofta. Bara i den här tråden har du påpekat din position två ggr. Bara för att nån ogillar oss (ironi?) så "erbjuder" du honom att banna honom.

Har minst 10 exempel till.

Folk vet att du är mod. och vad du kan göra med din "makt" men du behöver inte trycka upp det i ansiktet på dem hela tiden. Bara "var" på forumet.

Du är en medlem precis som alla på forumet. Med vissa befogenheter givetvis, men ändå en av oss. Bete dig och behandla oss som gemlika. <_<

Du som aktiv skribent och aktiv forumist trodde jag att du kanske hade läst tråden - Hur klär du dig, eller nåt sånt.

Bara där var han stöddig som fan, så i mina ögon verkade som att han kanske ville bli av med oss istället. Och som jag skrev, frågan är fri.

Sen att han beter sig som han gör, inte bara i denna tråden, så tvivlar jag starkt på att det är ironi.

Han skriver ju överallt att han hatar oss m.m

Jag trycker definitivt inte "upp" det i ansiktet på folk, det vill jag verkligen inte påstå.

Jo, jag är bara en medlem som alla andra, och det är jag fullt medveten om.

Har inte påstått något annat heller.

Tycker faktiskt att jag alltid har behandlat alla lika, alla får sin chans.

Du kanske tycker att jag "påstår" att jag är mod ofta, men det är för att när jag vä skriver, så gör jag det som mod och gör mitt arbete. Kanske därför du upplever det som ofta?

Tar det absolut inte personligt.

Men har du fler "bra" exempel är du välkommen att visa det.

Aja, kanske ska fortsätta denna diskussion genom PM så att vi inte stör dom andra. ;):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man tänker efter så är det 2 ganska starka musik gäng med sånna som lysnar på Rock/Metal/hevy Metal mm ^_^  och sånna som lyssnar på rap/hiphop  :lol:

Vilket tycker du att du tillhör ^_^  :D

Rock/Metal/hevy Metal för min del ;)

Okej, det har gått en perjod här då jag inte lyssnar på det så mycket men det är bara en litet brake liksom. B)

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok vi mötts på gaycluben i k-stad och har gängkrig! Jag tar mitt gäng med mig...eh Grim, Bobbo Viking och Bullet(han är ninja men jag lånar han) och tillsammans är vi IDIOTGÄNGET! Dock uteblir 2 medlemmar på grund av ban och tågolycka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...