Jump to content

Hur klär DU dig?


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon särskild outfit går man väl inte runt med, men idag var det..

  • Vita Team Sportia strumpor (som är så snygga så jag har dom som bakrundsbild på mobilen)
  • Ganska halvslitna jeans som ser ut som alla andra jeans, bara det att jag har ritat på dem.
  • En svart t-shirt som det står Lonsdale på. Jag antar det är något form av märke.
  • En grön hoodtröja (säkert köpt på H&M). Den fyller absolut ingen glädjefunktion.
  • Sen har jag ett par gröna Calvin Klein filsingar, snygga och sköna, håååuh yää.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mest gucci, prada, armani...skämt åsido.

Har väl ett par dieseljeans och ett par levi´s-jeans som används till byxor, på sommaren kör jag shorts hela tiden.

Adidasskor, kör väl någon Björn Borg-tröja eller liknande.

T-shirt brukar jag väl köra nån Bob Dylan/Neil Young/Jimi Hendrix-tröja, eller någon allmänt flummig och snygg tröja.

Strumpor kör jag vita på oftast inget speciellt märke där, puma eller vad fan som helst.

Kallingar blir oftast något psykadeliskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, well, jag kör väl för det mesta i relativt svarta kläder. Dunno varför, men... Och ofta bruna detaljer; jag är trots allt stor och brun av mig, så.

Svarta, tighta byxor (ett par acne-jeans, för the mesta...).

Bruna mockaadidas eller ett par converse.

Ofta (för att inte säga alltid) t-shirt (ofta svart) på skjorta (ofta svart). Ibland kan jag ha lite långärmade saker, men det är inte allt för ofta; om det nu händelsevis sker så är det väl en polotröja, någon sorts kvasi-pullover eller något annat okkigt...

Såhär till våren kör jag med en vårkavaj. Och ibland halsduk, which is my fucking trademark, yes, aye, argh.

Hrm, tja, man kan väl säga att jag klär mig, öhm, jag vet inte riktigt, som Joy Divison i ett möte med Dylan-1966 (oh fuck-a-doodle-doo, at least I'm trying!!).

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu: Klubbovereall (Soo Shim Taekwondo Klubb)

Ofta: Arméplagg... Ofta ett par militärbyxor eller jacka.

Mycket vanligt med marschkängor. Har även en USMC keps jag brukar ha på mig.

Då kan ju jag skryta om mina militärhandskar som jag köpt direkt från fabriken. Fick de här om dagen. Skitläckra :( Står till och med FMK på dem. :ph34r:

Men iaf, jag har inget speciellt jag går efter då jag klär mig. Typ lite avslappnat sådär kanske.

Btw, när vi ändå är inne på ämnet. Någon som vet hur/varför KSSS's tröjor blivit så vanliga? ;)

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan ju jag skryta om mina militärhandskar som jag köpt direkt från fabriken. Fick de här om dagen. Skitläckra :( Står till och med FMK på dem. :ph34r:

Men iaf, jag har inget speciellt jag går efter då jag klär mig. Typ lite avslappnat sådär kanske.

Jag har också Acryl-handskar som de brukar använda... Typ Navy SEAL's eller så.

Du vet de utan fingertoppar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förut var det bara märkeskläder jag köpte, men nu har jag blivit ganska indie.

Dagens outfit:

  • Randig skjorta
  • nån JC-tröja över skjortan, men kragen på skjortan över JC-tröjan
  • tajta mörka CM-jeans
  • Över Min döda kropp (CM) skor

Redigerad av Dexy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...