Jump to content

Hur klär DU dig?


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jeans typ Lee eller nåt halvdyrt märke(bryr mig inte så mycket :lol: ) Hoodtröja typ adidas eller soc alltid mörka färger blått och svart förutom min le coq sportif tröja som är röd med en tupp på som man kan smeka och adidas sneakers. brukar ha hår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kunde inte bry mig mindre.

Vad går du själv i? Pyjamas eller. Jävla gaylord.

Jag gillar det och tjejerna gillar det, så ja.. Varför skulle jag inte gå i det?

Du står i alla fall för vad du gör och inte kommer med ursäkter som andra skulle kunna ha gjort.

-----------------

Okej, jag då? Har bara svart, till att börja med. Stilen i sig har inget namn, naturligtvis, har ett antal cargo-byxor samt två par jeans, svarta Chucks (Converse alltså) samt en Battistinijacka från Dressmann. Något jag dock väljer att hålla mig borta från i den mån det är möjligt är märkeskläder. Överskattat, populärt (usch) och överpris.

Jäh, som om någon här bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du står i alla fall för vad du gör och inte kommer med ursäkter som andra skulle kunna ha gjort.

Würd.

Hade det vart någon annan hade det vart något i stil med;

"Ne, men det är så att min mamma köper mina kläder så jag får inte välja själv, och därför måste jag ha sånna kläder"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YES! älskar kläd-trådar!

Jag klär mig väldigt olika, ibland slapisbrallor, ibland slappa jeans, ibland tighta jeans, ibland stilrena jeans. Äsch orka förklara här komer en bild på mig, från england :lol: :

(varken mina vackraste skor eller tröja, menmen)

edit: ingen dålig gay-pose det där :lol: men jag joggar faktiskt framåt :lol:

post-22-1146600026_thumb.jpg

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejerna gillar dig för dina kläder?

Nej, och det skrev han inte heller.

Just nu var det frågan om klädvalet, och att tjejerna gillade kläderna, inte honom som person.

Sen visst, kanske dom gillar honom bättre om han har "rätt" kläder i deras ögon.

Nöjd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...