Jump to content

Hur klär DU dig?


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tjejerna gillar dig för dina kläder?

Är du efterbliven eller bara glad att se mig?

Å du store Random, kan du vara så snäll och sprida ut dina kunskaper om vad man SKA ha för klädstil då. Skulle så gärna vilja veta vad du har på dig så jag kan bli precis som dig. Du är ju min största idol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller inte...

Jaha, så nu svarar du i mitt ställe? :wub:

Så jag vet inte vad jag vet? Utan du vet vad jag vet?

Låter inte rimligt precis.

Du frågade om du skulle vara nöjd, och eftersom jag tyckte det så svarade jag givetvis det, samtidigt som jag kände att det kunde underlätta en del om jag förklarade varför.

Sen är ju frågan om du har lyckats få in det i din (förhoppningsvis) hjärna.

Aja. Puss på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du efterbliven eller bara glad att se mig?

Å du store Random, kan du vara så snäll och sprida ut dina kunskaper om vad man SKA ha för klädstil då. Skulle så gärna vilja veta vad du har på dig så jag kan bli precis som dig. Du är ju min största idol.

Åh tack. Förresten, har du någon ny dålig film på gång? Det har varit lite långt sedan King Arthur...

Och hur mår barnen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför folk går i "fina" kläder för det motsatta könet tycker om det, gillar man det själv så ska man ju såklart ha den stilen, jag är nöjd med min stil.

My point exactly.

Ha på dig vad du trivs i. Vare sig det är Armani eller Eagle Jeans (<- tydligen det märket på mina byxor).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kallingar blir oftast något psykadeliskt.

Bra smak du har på underkläder måste jag säga! :wub:

Min klädgarderob består av lite av varje. Jag har nog ingen speciell stil när det gäller kläder, utan sparar det jag jag tycker om, samt följer modet (i viss mån iaf, vissa perioder kan kläderna i affärerna va ngt risiga, men då blir det ju heller inget köp).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag har inte så jävla mycket att variera med men jag kör med ganska mörkblåa jeans (som kanske sitter lite längre ner men men), bandtröja oftast (men idag var jag så wild and crazy att jag kör med helsvart första gången på väääldigt länge :wub: ) och en grå hoodtröja. Har även två svarta som börjar bli lite slitna.

SKa väl köpa mer kläder när det går. Au revoir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmm... Bror på läget.

I skolan har jag på mig sportskor, jeans, diverse t-shirts. Under vintern har jag på mig munktröjor (American rap 4 life). Jag brukar bära omkring på en jacka i stil med denna:

pr-Outdoor_Apparel-Colosseum_Athletics_Georgia_Bulldogs_Old_School_Satin_Jacket-resized200_694034_0.jpg

Till fest brukar det bli min Jack-Daniels skjorta och en lite bättre t-shirt., och en läderjacka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...