Jump to content

Ska köpa ny mobil! Tips.


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Jag har precis köpt en Sony Ericsson Z530i, och den är bra. Du kan välja mellan den, eller en exakt likadan telefon, enda skillnaden är att den andra är en walkmanmodell, och där får du med Usbkabel, 256mb minneskort och sånt, det får man inte till z530i. Det är rn bra mobil däremot :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt bästa tips: KÖP INTE SAMSUNG!! de är de sämsta som finns, min nya fick vattenskada eller nåt utan att riktigt nudda vatten, den ringer folk av sig själv, ändrar tonarter och hastighet på melodier och när man ringer nån så "låter det som jag är väldigt långt borta" :shifty:

...och de är faktiskt rätt dyra om man jämför med t.e.x. en likvärdig Sony Ericsson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt bästa tips: KÖP INTE SAMSUNG!! de är de sämsta som finns, min nya fick vattenskada eller nåt utan att riktigt nudda vatten, den ringer folk av sig själv, ändrar tonarter och hastighet på melodier och när man ringer nån så "låter det som jag är väldigt långt borta" :shifty:

Bara för att du fick ett måndagsexemplar kan du inte fördöma hela märket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Jag ska få en W850i julklapp :wub:

går bara med jobbets telefon, vanligtvis har jag jobbets + min egen, men just nu är det bara jobbets då joysticken på min gamla K750i gick sönder...

W850i känns bra tycker jag och den jag kollade på min kompis verkade den väldigt najs...

förresten är det bara jag som inte tycker om w950i? hatar den, kan knappt titta på den :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...