Jump to content

Ska köpa ny mobil! Tips.


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Joysticken på dom går ju sönder efter en månad typ. :wub:

Visst, man får ut det på garantin men det är ju drygt å lämna in den jämt.

Fattar inte vad ni gör för fel? Eller du kanske inte snackar om egna erfarenheter?

Hade en P300 från julen 02 tills förra veckan. Och joysticken på den fungerar lika bra som den gjorde då.. Så att joystick är jättemycket dåligare än styrplatta är bluff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte vad ni gör för fel? Eller du kanske inte snackar om egna erfarenheter?

Hade en P300 från julen 02 tills förra veckan. Och joysticken på den fungerar lika bra som den gjorde då.. Så att joystick är jättemycket dåligare än styrplatta är bluff.

Har ingen själv men alla som jag känner som har en sony ericsson med joystick lämnar ju in den skit ofta. :wub:

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa Motorola. Dom är billiga.

Eller gör som jag och försök göra ett kap.

Jag köpte min Motorola V1050:

För 1800 kronor (kontantkortsmobil). Närmsta jämförbara mobil kostade 4000 på de stället jag köpte (vodafone), men modellen var utgående, vilket sänkte priset till 2500. Sen var det skyltexemplaret jag fick, vilket sänkte priset till ynkliga 1800... Och den har ALLT. 3G, MP3, videokamera, och en massa annat jag inte minns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa Motorola. Dom är billiga.

Eller gör som jag och försök göra ett kap.

Jag köpte min Motorola V1050:

För 1800 kronor (kontantkortsmobil). Närmsta jämförbara mobil kostade 4000 på de stället jag köpte (vodafone), men modellen var utgående, vilket sänkte priset till 2500. Sen var det skyltexemplaret jag fick, vilket sänkte priset till ynkliga 1800... Och den har ALLT. 3G, MP3, videokamera, och en massa annat jag inte minns.

Antar att den inte hade 512 mb minne.. och 2 pixel kamera? :wub:

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tycker att man ska tänka på är vad man vill använda mobilen till

: tex jag skulle inte rekomendera mormor att köpa nyaste sony ericsson för fem tusen bara för att den är ny : du kan spara stora pengar på sånt

Om du ska skaffa en kamera mobil eller musik mobil så är det nästan ett måste att ha memory stick så att du enkelt kan flytta musik/bilder till och från mobilen

Själv har jag en k750i och är nöjd med den men det är dock bara 64mb memory stick i den så jag rekomenderar att du köper nytt :(>_<:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tycker att man ska tänka på är vad man vill använda mobilen till

: tex jag skulle inte rekomendera mormor att köpa nyaste sony ericsson för fem tusen bara för att den är ny : du kan spara stora pengar på sånt

Om du ska skaffa en kamera mobil eller musik mobil så är det nästan ett måste att ha memory stick så att du enkelt kan flytta musik/bilder till och från mobilen

Själv har jag en k750i och är nöjd med den men det är dock bara 64mb memory stick i den så jag rekomenderar att du köper nytt :)>_<:P

Bah! Din lyckost! Själv sitter man på 12,5mb :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joysticken på dom går ju sönder efter en månad typ. :lol:

Visst, man får ut det på garantin men det är ju drygt å lämna in den jämt.

Baaah, snackar du om w800i eller?

Hur fan använder du en mobil om du pajar joysticken på en månad? har haft min i tre månader snart och det är fortfarande som ny.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

*BUMP, lol*

Ska köpa ny mobil efter jobbet. Kommer förmodligen bli en Sony Ericsson K510I. Kollade mobilen på Pricerunner och Gogglade den, den fick bra omdömme på de ställen jag kollade. Vad tycker ni?

Nät TrippelBand GSM 900 / 1800 / 1900

3G Nej

EDGE Nej

GPRS Ja

WAP Ja

Data/Fax Ja

Modem Ja

Vibrator Ja

Polyfoniska ringsignaler Ja

Röststyrning Ja

Högtalarfunktion Ja

Inspelningsfunktion Ja

Färgdisplay Ja (262 000 färger)

Displaystorlek 128 x 160 pixlar, 101x80 pixlar extern

Digitalkamera Ja, 1280 x 1024 pixlar, 4x digital zoom

Fotolampa Ja

Spela in videosekvenser Ja

Videosamtal Nej

MMS Ja

Email Ja

Kalender Ja

Javastöd Ja

IR Ja

Bluetooth Ja

Utbytbara skal Ja

Radio Nej

MP3-funktion Ja

Internminne 28MB

Minneskort Nej

Standby (original batteri) 360 timmar

Taltid (original batteri) 6 timmar

Storlek (BxHxD) 101 x 44 x 17 mm

Vikt 90 gram

Garanti 2 år

46649_741295_0.jpg

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...