Jump to content

Naruto!


Alpha
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 154
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

KÄFT.

-

Funderar på att kanske börja se Naruto, men är det verkligen värt att se alla 15262 avsnitten? Har sett de första 9 avsnitten redan.

Filler avsnitten kan du lika gärna skippa, kommer dock inte ihåg när de börjar.

Med andra ord, jag det är värt att se alla 15262 (vilka ej inkluderar fillers) avsnitten.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är glad över att vara skit i dina ögon.

Åter igen, ska diskussionen om ditt maktmissbrukande börja igen? "Jag borde banna dig!" Lägg genast av. Allt du gör i detta forum är att låsa lite trådar och att försöka komma med så många snabba otrevliga svar som möjligt. Låt mig nu höra, på vilka grunder är det du kallar mig för en idiot, och ber mig att gå och dö? Svara inte med "Jag borde bannad dig" denna gång.

Wow.

Kan du snälla visa var jag skrev att du skulle gå och dö. Eller vill du mytta upp några fler lögner först?

Jag kallar dig en idiot då du menar att all manga är skit, när du inte har en aning om vad det är, men sen hyllar hentaiporren, som nån annan fjortiskille som är osäker på sin sexualitet.

Och ja, du är en idiot och blir större för varje idiotiskt inlägg du skriver.

Marky: Skulle råda dig att kolla på alla avsnitt, då det kan vara kul med lite fördjupning i animen, men annars så är det avsnitt 1-135 som du ska kolla på. Avsnitt 136-220 är fillers, och efter det så börjar Naruto Shippuuden, 2,5 år efter första Naruto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://yhbt.mine.nu/t/ - Dattebayo har licens på Naruto från avsnitt 91 till nutid

http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10 - Har Naruto 1-215, 4 OVA's, 1 Naruto Film.

Anime One har subbat Narutoavsnitten på gotwoot, och Dattebayo på Dattebayos tracker.

Skulle göra som så att du drar Naruto 1-100 på gotwoot, då dom ligger i 25packs och dom 4 OVA's.

Sen drar du Narutofilmerna 1 & 2 på DB, plus avsnitt 101-present där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow.

Kan du snälla visa var jag skrev att du skulle gå och dö. Eller vill du mytta upp några fler lögner först?

Jag kallar dig en idiot då du menar att all manga är skit, när du inte har en aning om vad det är, men sen hyllar hentaiporren, som nån annan fjortiskille som är osäker på sin sexualitet.

Och ja, du är en idiot och blir större för varje idiotiskt inlägg du skriver.

Ja, snälla gå och dö nu. Idiot.

Ack så fel du har. Det är du som blir en större idiot för varje inlägg du skriver. Och att antyda till att jag är osäker på min sexualitet är bara löjligt.

Redigerad av Sjolander
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ack så fel du har. Det är du som blir en större idiot för varje inlägg du skriver. Och att antyda till att jag är osäker på min sexualitet är bara löjligt.
Om du inte är insatt i ämnet som det talas om i tråden, vilket är Naruto, som är manga/anime (Som inte tas i min Manga/Anime-tråd :'( ), vad fan gör du då här i den? Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://yhbt.mine.nu/t/ - Dattebayo har licens på Naruto från avsnitt 91 till nutid

http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10 - Har Naruto 1-215, 4 OVA's, 1 Naruto Film.

Anime One har subbat Narutoavsnitten på gotwoot, och Dattebayo på Dattebayos tracker.

Skulle göra som så att du drar Naruto 1-100 på gotwoot, då dom ligger i 25packs och dom 4 OVA's.

Sen drar du Narutofilmerna 1 & 2 på DB, plus avsnitt 101-present där.

Åhå, tackar så mycket. Blir väl att börja ladda ner avsnitt inatt då >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad dom kör dubbelavsnitt nu? Var ju ruggigt spännande i slutet på 06-07 : P ser fram imot nästa avsnitt ;)

Dom kör dubbelavsnitt för att kunna dela upp storyn utan att det blir grötigt.

Skulle dom köra enkelavsnitt och ha både Team Kakashi och Gaara arc skulle det bli typ 10minuter åt varje sak, och man skulle inte fatta ett skit.

Gillar att dom kör dubbelavsnitt med en veckas paus. Då får man större förväntningar på avsnitten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom kör dubbelavsnitt för att kunna dela upp storyn utan att det blir grötigt.

Skulle dom köra enkelavsnitt och ha både Team Kakashi och Gaara arc skulle det bli typ 10minuter åt varje sak, och man skulle inte fatta ett skit.

Gillar att dom kör dubbelavsnitt med en veckas paus. Då får man större förväntningar på avsnitten.

Jaa iof det är ju sant : ) Men master sasori verkar ju vara rätt mad iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa iof det är ju sant : ) Men master sasori verkar ju vara rätt mad iaf...

Jo, han är snuskig. Har ju själv tjuvläst mangan och man kommer inte bli besviken.

SUPER MEGA SPOIL! LÄS INTE OM DU VERKLIGEN INTE VILL VETA NÅGOT SOM HAR MED STORYN ATT GÖRA!

Han kommer dö när han slåss mot Sakura och hans mormor/farmor som är über på dockor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, han är snuskig. Har ju själv tjuvläst mangan och man kommer inte bli besviken.

SUPER MEGA SPOIL! LÄS INTE OM DU VERKLIGEN INTE VILL VETA NÅGOT SOM HAR MED STORYN ATT GÖRA!

Han kommer dö när han slåss mot Sakura och hans mormor/farmor som är über på dockor

Fan kunde inte låta bli att läsa : P Men menar du inte kankuaro? eller skrev du fel och skulle skrivit Sakura och hennes mormor/farmor? : )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...