Jump to content

Naruto!


Alpha
 Share

Recommended Posts

Jag har läst hela DragonBallserien men bara lite Naruto. Såsom jag uppfattat det rör det sig mer om olika krafter och kraftklot man slåss med i DB (de kan även flyga)... I Naruto är det mer fysiskt med sparkar och slag, de använder sig även av vapen. :)

StellHell: Har du läst DB? Humorn skulle passa dig som handen i handsken. :lol:

Läser inte manga alls. (inte mer än lite naruto spoils när jag haft tråkigt)

I DB är det som du säger, dom har superkrafter, och kan flyga och det finns aliens och massa konstiga saker. Säkert en bra serie, men tycker det riktas sig till dom lite mindre barnen. Antar att det inte är något blod i serien heller.

I Naruto är det mer ninja än superhjälte. Där slåss du hand-to-hand, med kraftelement(eld, vatten, vind, el, jord), eller illusioner. Det är dom 3 inriktningarna dom slåss med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 154
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läser inte manga alls. (inte mer än lite naruto spoils när jag haft tråkigt)

I DB är det som du säger, dom har superkrafter, och kan flyga och det finns aliens och massa konstiga saker. Säkert en bra serie, men tycker det riktas sig till dom lite mindre barnen. Antar att det inte är något blod i serien heller.

I Naruto är det mer ninja än superhjälte. Där slåss du hand-to-hand, med kraftelement(eld, vatten, vind, el, jord), eller illusioner. Det är dom 3 inriktningarna dom slåss med.

Hahaha, åh jo. :shifty:

Det är ganska mycket blod... Huvudpersonen har fått hål man kan se igenom och blodet skvätter ofta hejvilt. :P

Serien innehåller även en del nakenhumor och grovt språk. Den är en slags lustig blandning av en serie för barn och en som borde barnförbjudas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, åh jo. :shifty:

Det är ganska mycket blod... Huvudpersonen har fått hål man kan se igenom och blodet skvätter ofta hejvilt. :P

Serien innehåller även en del nakenhumor och grovt språk. Den är en slags lustig blandning av en serie för barn och en som borde barnförbjudas.

I animen är dock det mesta censurerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Serien innehåller även en del nakenhumor och grovt språk. Den är en slags lustig blandning av en serie för barn och en som borde barnförbjudas.
Klapp klapp :ph34r:

Den bästa delen i DB, är ju själva "Dragon Ball"-delen, alltså, innan DBZ börjar. Det är mer humor i den och mer oseriösa äventyr, och därför är den mer omtyckt. Även avsnittet med demonen Boo är mysig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klapp klapp :ph34r:

Den bästa delen i DB, är ju själva "Dragon Ball"-delen, alltså, innan DBZ börjar. Det är mer humor i den och mer oseriösa äventyr, och därför är den mer omtyckt. Även avsnittet med demonen Boo är mysig.

Jag gillar när de börjar använda de stora drakkulorna, när Son-Goku blir supersayajin. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Tycker inte om hentai heller, eller anime med för den delen... Har fobi för allt japansk tecknat, men det är ju jag det.. :o

Tyvärr är Sjolander en idiot pga. sitt uttalande, då manga är serieböcker, anime är tv-avsnitt, och hentai är tecknad porr.

Så hur Hentai kan vara det enda man kan hylla mangan för är så jävla absurd. Tror inte folk gör tecknade porrtidningar i serieformat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr är Sjolander en idiot pga. sitt uttalande, då manga är serieböcker, anime är tv-avsnitt, och hentai är tecknad porr.

Så hur Hentai kan vara det enda man kan hylla mangan för är så jävla absurd. Tror inte folk gör tecknade porrtidningar i serieformat.

StellHell är den töntigaste admin ett forum någonsin skådat.

Isället för att ha bett mig att gå och dö så kunde du, snällt ignorerat min post. Men icke.

Som du kanske märker så är jag inte så insatt i mangakulturen. Så jag kanske inte skulle ha sagt Manga, utan "Du-vet-den-där- pokémonliknande-skiten-som-alla-retards-i-skolan-sysslar-med"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell är den töntigaste admin ett forum någonsin skådat.

Isället för att ha bett mig att gå och dö så kunde du, snällt ignorerat min post. Men icke.

Som du kanske märker så är jag inte så insatt i mangakulturen. Så jag kanske inte skulle ha sagt Manga, utan "Du-vet-den-där- pokémonliknande-skiten-som-alla-retards-i-skolan-sysslar-med"

Absolut. Det skulle dock göra att du framstog som en ännu större idiot.

Du är skit i mina ögon, jävla HOWHOW sympatisör. Borde banna dig för du lät honom ha access till ditt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut. Det skulle dock göra att du framstog som en ännu större idiot.

Du är skit i mina ögon, jävla HOWHOW sympatisör. Borde banna dig för du lät honom ha access till ditt konto.

Jag är glad över att vara skit i dina ögon.

Åter igen, ska diskussionen om ditt maktmissbrukande börja igen? "Jag borde banna dig!" Lägg genast av. Allt du gör i detta forum är att låsa lite trådar och att försöka komma med så många snabba otrevliga svar som möjligt. Låt mig nu höra, på vilka grunder är det du kallar mig för en idiot, och ber mig att gå och dö? Svara inte med "Jag borde bannad dig" denna gång.

Redigerad av Sjolander
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...