Jump to content

Naruto!


Alpha
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 154
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
Förlåt att man drar upp en gammal tråd, men har precis börjat kolla på Naruto, är på avsnitt 73 nu, tänkte bara fråga hur man ska följa serien? ska man kolla alla "vanliga" Naruto, sen filmerna o sen Shippudden? Eller hur funkar det hela, upplys mig! :shifty:

Kolla på avsnitt 1-135, kläm in film 1 där någonstans (Sasuke är med i den), Kolla på fillers, alternativt kolla på film 2 och 3, sen börja kolla på Skippuuden. Sen kommer första shippuuden ut snart (4agu i japan, men ingen översatt än)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon idé att läsa mangan och se animen samtidigt?

Absolut. Jag läser mangan och är långt fram, så när jag ser animen så är det saker jag hade glömt bort. Sen är det en helt annan känsla att se saker färglagt och rörligt med ljud istället för pratbubblor.

Längtar som fan tills

Naruto slåss mot Oroshimaru i 4-tail formen

.. Fy fan vad coolt det var i mangan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
Ganska old tråd men skulle vara tacksam ifall någon kunde länka en fin tracker till Naruto: Shippūden the Movie

Dattebayo verkar ju inte ha den ialafall

Den finns inte subbad än. Och kommer heller inte bli det innan den släpps på DVD eller någon hittar en bootleg innan DVD release.

Naruto HD rippas direkt från TV, som alla andra serier. Filmen har bara visats på bio, och således kan du som bäst få tag på en screener eller telesync/telecine. Tror dock inte någon i Japan har gjort detta, då ingen RAW finns på filmen. När den väl kommer ut så måste den omformateras och sedan subbas. DVD'n kommer 23:e april, japansk såklart, så lägg på 1-2 månader sen har du den subbad och klar.

Det är bara att titta på dom andra filmerna.

Naruto Movie 1: Bio Japan; 21 Aug 2004. DVD USA; 4 Sep 2007.

Naruto Movie 2: Bio Japan; 6 Aug 2005. DVD USA; Sommar 2008.

Naruto Movie 3: Bio Japan; 5 Aug 2006. DVD USA; Ej fastställt. (2009~).

Naruto Shippuuden Movie 1: Bio Japan; 4 Aug 2007. DVD USA; Ej fastställt. (2010~).

Naruto Shippuuden Movie 2: Bio Japan; Sommar 2008. DVD USA; Ej fastställt. (2011~).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...