Jump to content

Naruto!


Alpha
 Share

Recommended Posts

Drar upp den här halvgammla tråden för att (förhoppningsvis) få svar på min fråga:

Vet någon vet vart ep. 164 och uppåt finns att ladda ner (med engelsk textning och orginalspråk såklart)?

Gotwoot.com (sidan som Stell postade) hade nämligen bara upp till ep. 164 (och sen ep 173-175 av någon udda anledning).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 154
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Drar upp den här halvgammla tråden för att (förhoppningsvis) få svar på min fråga:

Vet någon vet vart ep. 164 och uppåt finns att ladda ner (med engelsk textning och orginalspråk såklart)?

Gotwoot.com (sidan som Stell postade) hade nämligen bara upp till ep. 164 (och sen ep 173-175 av någon udda anledning).

http://yhbt.mine.nu/t/ - Dattebayo Subs. Personligen så gillar jag ANBU&Aone's subs bättre, men DB funkar. Dock är kvalitén en aning sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ok, bumpar denna för att meddela att alla hatade(!) filler arcs som nu har förpestat serien i en oändlighet snart är över.

Dels för att meddela alla förlorade själar som gillade naruto innan fillers började, och för att locka nya.

"fake" 200;an släpptes igår, och innehåller lite fin info om dom andra episoderna.

13 Sep: Episode 200

20 Sep: Episode 201 (SISTA FILLER AVSNITTET!!!! WHOOOHOOO!!)

27 Sep: Episode 202 (Clip Show)

Här efter byter naruto sändningstid till på torsdagar (alltså kommer avsnitten komma upp på natten till fredag istället för på natten till torsdag som dom har gjort den senaste tiden)

5 Okt: 90minuter specialshow, med Episode 203 efteråt.

12 Okt: Episode 204

För er som vet, och ni som inte vet så utspelar sig så vitt jag vet dom här episoderna alltså 3 år efter att filler avsnittena började.

Det har tränats en massa, och dom ska nu rädda(?) Sasuke från Oroshima.

Mycket nöje!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Suck.

Episode 202 var helt riktigt en clipshow med "5 best fights". Men efter det så började dom med satans fillers igen, vafan! :)

EP203-207 handlade om Yakumo och EP208 kommer handla om någon jävel med ett kassaskåp.. När ska dom sluta med dom förbannade fillers avsnitten?! :'(

Vad är fillers?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Ja, bump.

Ni som följt serien vet som sagt att fillers är slut!

Naruto Shippuuden har redan hunnit släppas med dom två första avsnittet, och i natt kommer avsnitt 3 ut.

Rekomenderas JÄVLIGT mycket kan jag säga. Hela serien har fått ett fräshare utseénde, och att alla har mognat till sig går inte för några hackor. Underbart att fillers äntligen är över.

Så, dra ner dom och njut nu. Kommer att komma ett par feta akter nu, t.ex. när Gaara blir tillfångatagen av Akatsuki, Akatsuki vs Naruto, Naruto letar efter Sasuke, och annat smått och gott.

Så släng in http://yhbt.mine.nu/t/ i era bokmärken och njut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, bump.

Ni som följt serien vet som sagt att fillers är slut!

Naruto Shippuuden har redan hunnit släppas med dom två första avsnittet, och i natt kommer avsnitt 3 ut.

Rekomenderas JÄVLIGT mycket kan jag säga. Hela serien har fått ett fräshare utseénde, och att alla har mognat till sig går inte för några hackor. Underbart att fillers äntligen är över.

Så, dra ner dom och njut nu. Kommer att komma ett par feta akter nu, t.ex. när Gaara blir tillfångatagen av Akatsuki, Akatsuki vs Naruto, Naruto letar efter Sasuke, och annat smått och gott.

Så släng in http://yhbt.mine.nu/t/ i era bokmärken och njut.

Jupp, jag märkte att alla fillers var slut. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=2ZPTTP-uk50 - DBZ

http://www.youtube.com/watch?v=wtmNXKQPOPc - Naruto

(dock ska sägas, innan du möjligtvis klagar på att Lee är ful så är det så att Lee och Gaara inte har samma ögon som dom andra i serien. Lee framförallt är gjort ganska ful, för att han ska likna sin lärare som han ser upp till väldigt mycket. Tog den filmen, då jag personligen Lee är den coolaste i animen och när han öppnar sina livsportar får jag ståfräs.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst hela DragonBallserien men bara lite Naruto. Såsom jag uppfattat det rör det sig mer om olika krafter och kraftklot man slåss med i DB (de kan även flyga)... I Naruto är det mer fysiskt med sparkar och slag, de använder sig även av vapen. :)

StellHell: Har du läst DB? Humorn skulle passa dig som handen i handsken. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...