Jump to content

Naruto!


Alpha
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 154
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, vet någon vart man kan få tag på dom första avsnitten?

Minns att jag vart inne på den sidan innan och kollat länkar där och kom till någon tracker där men den hade inte episoder innan 100 typ..

Skulle sjukt gärna vilja få tag på dom första episoderna.

Jag sitter på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vet någon vart man kan få tag på dom första avsnitten?

Minns att jag vart inne på den sidan innan och kollat länkar där och kom till någon tracker där men den hade inte episoder innan 100 typ..

Skulle sjukt gärna vilja få tag på dom första episoderna.

Om man skaffar ett sånt där Naruto-plus konto på narutofan.com, så kan man ladda ner alla episoderna ifrån animen gratis. :wub: Tror också att man kan ladda ner mangan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Räknas väl som warez detta?

Naruto sänds i TV Tokyo och släpps nägra timmar efter varje vecka. Ett par dagar efter kommer det med subs. Så, ja.. Om man inte bor i Japan så finns det i princip ingen annan chans att få tag på det än såhär. Annars är jag idel öra.

Tills dess kommer jag tanka hem det med subs, vill inte ha dubbade avsnitt på DVD, jag vill se det med engelsk sub, men orginal ljud. Så snälla, gör mig känsten och fixa det till mig innan du öppnar munnen om det.

Kolla bara på Pokémon. Svenska, ja SNELA!11ettett

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naruto sänds i TV Tokyo och släpps nägra timmar efter varje vecka. Ett par dagar efter kommer det med subs. Så, ja.. Om man inte bor i Japan så finns det i princip ingen annan chans att få tag på det än såhär. Annars är jag idel öra.

Tills dess kommer jag tanka hem det med subs, vill inte ha dubbade avsnitt på DVD, jag vill se det med engelsk sub, men orginal ljud. Så snälla, gör mig känsten och fixa det till mig innan du öppnar munnen om det.

Kolla bara på Pokémon. Svenska, ja SNELA!11ettett

Jag kan skicka en torrent med avsnitt 1-152 + The Movie över MSN.

PM:a mig med din MSN-adress.

Edit: Vänta. Jag vet inte om jag har kvar den. Ska leta.

Edit 2: Var finns torrentfilerna om man bara har tagit öppna med när man har laddat ner dem?

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...