Mark Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 KÄFT. - Funderar på att kanske börja se Naruto, men är det verkligen värt att se alla 15262 avsnitten? Har sett de första 9 avsnitten redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) KÄFT. - Funderar på att kanske börja se Naruto, men är det verkligen värt att se alla 15262 avsnitten? Har sett de första 9 avsnitten redan. Filler avsnitten kan du lika gärna skippa, kommer dock inte ihåg när de börjar. Med andra ord, jag det är värt att se alla 15262 (vilka ej inkluderar fillers) avsnitten. Redigerad 29 mars, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Naruto är värt att se! Dom senaste är grymma! "shipudden", när han har blivit lite större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jag är glad över att vara skit i dina ögon. Åter igen, ska diskussionen om ditt maktmissbrukande börja igen? "Jag borde banna dig!" Lägg genast av. Allt du gör i detta forum är att låsa lite trådar och att försöka komma med så många snabba otrevliga svar som möjligt. Låt mig nu höra, på vilka grunder är det du kallar mig för en idiot, och ber mig att gå och dö? Svara inte med "Jag borde bannad dig" denna gång. Wow. Kan du snälla visa var jag skrev att du skulle gå och dö. Eller vill du mytta upp några fler lögner först? Jag kallar dig en idiot då du menar att all manga är skit, när du inte har en aning om vad det är, men sen hyllar hentaiporren, som nån annan fjortiskille som är osäker på sin sexualitet. Och ja, du är en idiot och blir större för varje idiotiskt inlägg du skriver. Marky: Skulle råda dig att kolla på alla avsnitt, då det kan vara kul med lite fördjupning i animen, men annars så är det avsnitt 1-135 som du ska kolla på. Avsnitt 136-220 är fillers, och efter det så börjar Naruto Shippuuden, 2,5 år efter första Naruto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vissa fillers är lite intressanta, så om man inte har något att göra.. Fast man kan ju lätt hoppa över dom utan att missa något å andra sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Då så, laddar man hem avsnitten från någon speciell sida, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 http://yhbt.mine.nu/t/ - Dattebayo har licens på Naruto från avsnitt 91 till nutid http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10 - Har Naruto 1-215, 4 OVA's, 1 Naruto Film. Anime One har subbat Narutoavsnitten på gotwoot, och Dattebayo på Dattebayos tracker. Skulle göra som så att du drar Naruto 1-100 på gotwoot, då dom ligger i 25packs och dom 4 OVA's. Sen drar du Narutofilmerna 1 & 2 på DB, plus avsnitt 101-present där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Wow. Kan du snälla visa var jag skrev att du skulle gå och dö. Eller vill du mytta upp några fler lögner först? Jag kallar dig en idiot då du menar att all manga är skit, när du inte har en aning om vad det är, men sen hyllar hentaiporren, som nån annan fjortiskille som är osäker på sin sexualitet. Och ja, du är en idiot och blir större för varje idiotiskt inlägg du skriver. Ja, snälla gå och dö nu. Idiot. Ack så fel du har. Det är du som blir en större idiot för varje inlägg du skriver. Och att antyda till att jag är osäker på min sexualitet är bara löjligt. Redigerad 30 mars, 2007 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Ack så fel du har. Det är du som blir en större idiot för varje inlägg du skriver. Och att antyda till att jag är osäker på min sexualitet är bara löjligt.Om du inte är insatt i ämnet som det talas om i tråden, vilket är Naruto, som är manga/anime (Som inte tas i min Manga/Anime-tråd :'( ), vad fan gör du då här i den? Redigerad 30 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 http://yhbt.mine.nu/t/ - Dattebayo har licens på Naruto från avsnitt 91 till nutid http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10 - Har Naruto 1-215, 4 OVA's, 1 Naruto Film. Anime One har subbat Narutoavsnitten på gotwoot, och Dattebayo på Dattebayos tracker. Skulle göra som så att du drar Naruto 1-100 på gotwoot, då dom ligger i 25packs och dom 4 OVA's. Sen drar du Narutofilmerna 1 & 2 på DB, plus avsnitt 101-present där. Åhå, tackar så mycket. Blir väl att börja ladda ner avsnitt inatt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ack så fel du har. Det är du som blir en större idiot för varje inlägg du skriver. Och att antyda till att jag är osäker på min sexualitet är bara löjligt. Du är så obetudlig så jag tillocke med glömmer dig.. gå och dö nögjävel. bann hejdp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Du är så obetudlig så jag tillocke med glömmer dig.. gå och dö nögjävel. bann hejdp Stellan, du var rätt full när det där skrevs va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vilken dag är det naruto kommer är det torsdag fredag eller lördag ? eller olika varje gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vilken dag är det naruto kommer är det torsdag fredag eller lördag ? eller olika varje gång? Naruto sänds på Torsdagar. Torrent kommer upp på Fredagnatten. Uppehåll denna vecka, och nästa vecka kommer ett dubbelavsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Naruto sänds på Torsdagar. Torrent kommer upp på Fredagnatten. Uppehåll denna vecka, och nästa vecka kommer ett dubbelavsnitt. Fan vad dom kör dubbelavsnitt nu? Var ju ruggigt spännande i slutet på 06-07 : P ser fram imot nästa avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Fan vad dom kör dubbelavsnitt nu? Var ju ruggigt spännande i slutet på 06-07 : P ser fram imot nästa avsnitt Dom kör dubbelavsnitt för att kunna dela upp storyn utan att det blir grötigt. Skulle dom köra enkelavsnitt och ha både Team Kakashi och Gaara arc skulle det bli typ 10minuter åt varje sak, och man skulle inte fatta ett skit. Gillar att dom kör dubbelavsnitt med en veckas paus. Då får man större förväntningar på avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Dom kör dubbelavsnitt för att kunna dela upp storyn utan att det blir grötigt. Skulle dom köra enkelavsnitt och ha både Team Kakashi och Gaara arc skulle det bli typ 10minuter åt varje sak, och man skulle inte fatta ett skit. Gillar att dom kör dubbelavsnitt med en veckas paus. Då får man större förväntningar på avsnitten. Jaa iof det är ju sant : ) Men master sasori verkar ju vara rätt mad iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jaa iof det är ju sant : ) Men master sasori verkar ju vara rätt mad iaf... Jo, han är snuskig. Har ju själv tjuvläst mangan och man kommer inte bli besviken. SUPER MEGA SPOIL! LÄS INTE OM DU VERKLIGEN INTE VILL VETA NÅGOT SOM HAR MED STORYN ATT GÖRA! Han kommer dö när han slåss mot Sakura och hans mormor/farmor som är über på dockor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jo, han är snuskig. Har ju själv tjuvläst mangan och man kommer inte bli besviken. SUPER MEGA SPOIL! LÄS INTE OM DU VERKLIGEN INTE VILL VETA NÅGOT SOM HAR MED STORYN ATT GÖRA! Han kommer dö när han slåss mot Sakura och hans mormor/farmor som är über på dockor Fan kunde inte låta bli att läsa : P Men menar du inte kankuaro? eller skrev du fel och skulle skrivit Sakura och hennes mormor/farmor? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Fan kunde inte låta bli att läsa : P Men menar du inte kankuaro? eller skrev du fel och skulle skrivit Sakura och hennes mormor/farmor? : ) Nej, jag menar precis vad jag skriver. Sakura får hjälp av Chiyo, och tillsammans besegrar dom Sasori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts