Jump to content

EEE... vad ee det här?


Recommended Posts

Det är en onödig topic och en dåligt tagen bild

SVENNAR KÄN ER ÄGDA PGA ERA GNÄLIGA ATTITUDER SOM SKA TRACKA ALLA BARA FÖR HUR DOM STAVAR (TEX STOR BOKSTAV I BÖRJAN)

KOMMER NI IHÅG EMPA?? JA HAN NI TRACKADE TILLS HAN BLEV BANNAD (DET ÄR JAG) DOM UNDRAR VARFÖR VI HATAR SVENNAR JAG GJORDE EN LISTA

1.NI GNÄLER

2.NI ÄR UP KÄFTIGA

3.NI ÄR ALLA RASISTER PGA ATT NI INTE FATAR SKIT AV ANDRA KULTURER

4.NI SPELAR GOLF

5.NI TROR ATT ALLA ARABER/TURKAR ÄR TERRORISTER ELLER TALIBANER/MUSLIMER

6.NI ÄR CP(SANT)

7.NI GÖR SÄMSTA MODDARNA (VEM FAN VILL LADA NER EN MOD SOM BILL VOLVO V 75A (BIL SOM BIL)

8.NI HAR INGEN SVENSK MAT ALL MAT ÄR IFRÅN ANDRA LÄNDER(KÖT BULLAR/PASTA = ITALYIEN/GREKLAND)

9.YOU ALL LOOK A LIKE WHITE PUNK ASS BITCH

:D:P:wub:-_--_--_-

BANNA MIG OM NI VÅGAR JAG GÖR BARA ETT NYT KONTO

Ey, softa mannen... om du inte var blatte som mig så skulle det vara jävligt kul just nu... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är en onödig topic och en dåligt tagen bild

SVENNAR KÄN ER ÄGDA PGA ERA GNÄLIGA ATTITUDER SOM SKA TRACKA ALLA BARA FÖR HUR DOM STAVAR (TEX STOR BOKSTAV I BÖRJAN)

KOMMER NI IHÅG EMPA?? JA HAN NI TRACKADE TILLS HAN BLEV BANNAD (DET ÄR JAG) DOM UNDRAR VARFÖR VI HATAR SVENNAR JAG GJORDE EN LISTA

1.NI GNÄLER

2.NI ÄR UP KÄFTIGA

3.NI ÄR ALLA RASISTER PGA ATT NI INTE FATAR SKIT AV ANDRA KULTURER

4.NI SPELAR GOLF

5.NI TROR ATT ALLA ARABER/TURKAR ÄR TERRORISTER ELLER TALIBANER/MUSLIMER

6.NI ÄR CP(SANT)

7.NI GÖR SÄMSTA MODDARNA (VEM FAN VILL LADA NER EN MOD SOM BILL VOLVO V 75A (BIL SOM BIL)

8.NI HAR INGEN SVENSK MAT ALL MAT ÄR IFRÅN ANDRA LÄNDER(KÖT BULLAR/PASTA = ITALYIEN/GREKLAND)

9.YOU ALL LOOK A LIKE WHITE PUNK ASS BITCH

-_- 

BANNA MIG OM NI VÅGAR JAG GÖR BARA ETT NYT KONTO

ehh... Tare lilla lunga nu... -_-

LOL

Om inte jag har fel så är väl du lite väl rasisisk (Rätt stavat??) just nu när du skrev det där.

Själv är jag född i sverige och jag:

-gnäller inte.

-är inte uppkäftig. Om jag är så säg till.. :D

-är inte rasse av något slag. (Jag är rasse mot rasister) :wub:

-Och jag tror inte alla muslimer, Araber, turkar är terrorisket. Isåfall skulle jag tror att min förre lärare var terrorist. Visst hennes språk kanske inte var det bästa men hon var jävligt schysst. -_-

-Jag gör inte moddar än. (tyvärr)

-Och jag spelar verkligen inte golf -_- . Jag spelar Xbox, Xbox 360 och dator :P .

-Och jag är inte Cp.

Detta är ju mig...

OnTopic:

är det bara en gubbe som går där uppe eller kommer det fler efter ett tag.

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

8.NI HAR INGEN SVENSK MAT ALL MAT ÄR IFRÅN ANDRA LÄNDER(KÖT BULLAR/PASTA = ITALYIEN/GREKLAND)

Riight. Köttbullar kommer från Italien och pasta kommer från Grekland. :P

Vad hände med Raggmunk och Pitepalt? Nej just det ja det kommer ju från Ecuador. Vad dum jag är. :D

BANNA MIG OM NI VÅGAR JAG GÖR BARA ETT NYT KONTO

Jag tror modsen är villiga att ta den risken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en onödig topic och en dåligt tagen bild

SVENNAR KÄN ER ÄGDA PGA ERA GNÄLIGA ATTITUDER SOM SKA TRACKA ALLA BARA FÖR HUR DOM STAVAR (TEX STOR BOKSTAV I BÖRJAN)

KOMMER NI IHÅG EMPA?? JA HAN NI TRACKADE TILLS HAN BLEV BANNAD (DET ÄR JAG) DOM UNDRAR VARFÖR VI HATAR SVENNAR JAG GJORDE EN LISTA

1.NI GNÄLER

2.NI ÄR UP KÄFTIGA

3.NI ÄR ALLA RASISTER PGA ATT NI INTE FATAR SKIT AV ANDRA KULTURER

4.NI SPELAR GOLF

5.NI TROR ATT ALLA ARABER/TURKAR ÄR TERRORISTER ELLER TALIBANER/MUSLIMER

6.NI ÄR CP(SANT)

7.NI GÖR SÄMSTA MODDARNA (VEM FAN VILL LADA NER EN MOD SOM BILL VOLVO V 75A (BIL SOM BIL)

8.NI HAR INGEN SVENSK MAT ALL MAT ÄR IFRÅN ANDRA LÄNDER(KÖT BULLAR/PASTA = ITALYIEN/GREKLAND)

9.YOU ALL LOOK A LIKE WHITE PUNK ASS BITCH

:D  :P  :wub:  -_-  -_-  -_-

BANNA MIG OM NI VÅGAR JAG GÖR BARA ETT NYT KONTO

Haha jälva blatte, admin kan se din ip

Redigerad av xenon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en onödig topic och en dåligt tagen bild

SVENNAR KÄN ER ÄGDA PGA ERA GNÄLIGA ATTITUDER SOM SKA TRACKA ALLA BARA FÖR HUR DOM STAVAR (TEX STOR BOKSTAV I BÖRJAN)

KOMMER NI IHÅG EMPA?? JA HAN NI TRACKADE TILLS HAN BLEV BANNAD (DET ÄR JAG) DOM UNDRAR VARFÖR VI HATAR SVENNAR JAG GJORDE EN LISTA

1.NI GNÄLER

2.NI ÄR UP KÄFTIGA

3.NI ÄR ALLA RASISTER PGA ATT NI INTE FATAR SKIT AV ANDRA KULTURER

4.NI SPELAR GOLF

5.NI TROR ATT ALLA ARABER/TURKAR ÄR TERRORISTER ELLER TALIBANER/MUSLIMER

6.NI ÄR CP(SANT)

7.NI GÖR SÄMSTA MODDARNA (VEM FAN VILL LADA NER EN MOD SOM BILL VOLVO V 75A (BIL SOM BIL)

8.NI HAR INGEN SVENSK MAT ALL MAT ÄR IFRÅN ANDRA LÄNDER(KÖT BULLAR/PASTA = ITALYIEN/GREKLAND)

9.YOU ALL LOOK A LIKE WHITE PUNK ASS BITCH

:D:P:wub:-_--_--_-

BANNA MIG OM NI VÅGAR JAG GÖR BARA ETT NYT KONTO

Hur vågar du säga "vi"? Det är just sånna som du som skämmer ut invandrare och leder till att andra får fördomar om invandrare. Det är bara DU som tycker det du just skrev. Och det du skrev är ju inget vettigt alls. Väx upp och håll dig borta från internet, där du kan göra stor skada för oss vanliga invandrare som vet hur man beter sig på ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag är i alla fall inte riktigt svensk... ee bara född här. Mina föräldrar kommer från forna Jugoslavien i alla fall... :D

Ursäkta återigen för dubbelposten... Ibland kan man glömma bort att det finns en ''edit''-ikon :P

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är i alla fall inte riktigt svensk... ee bara född här. Mina föräldrar kommer från forna Jugoslavien i alla fall... :D

Ursäkta återigen för dubbelposten... Ibland kan man glömma bort att det finns en ''edit''-ikon :P

Vilket land?? jag sj är från serbien..och född här..men jag är fortfarande stolt att va blatte :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vilket land?? jag sj är från serbien..och född här..men jag är fortfarande stolt att va blatte :D

Asså forna jugoslavien menar jag med att dom kommer från jugoslavien som inte precis existerar mer... annars så ee min mamma från bosnien och pappa från serbien. And i'm very proud of it ''man''.

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va i helvete är det som är så himla fel med att spela golf... Vah? Kan någon förklara det för mig! Näe... nu bler det fan snart en golf-tråd!

Jag har inget emot invandrare men ibland när man läser i tidningen där massa "invandrargäng" som har hållet på i Landskrona så blir man lite arg. Jag kan faktiskt förstå varför vissa är rassister.

Men det är fler invandrare som sköter sig än som håller på och "fular" sig. Det är synd om dom som sköter sig som får dåligt rykte bara för att de andra invandrarna inte kan sköta sig.. En sak till... ni som är invandrare. Tar ni illa upp om man säger blatte?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en onödig topic och en dåligt tagen bild

SVENNAR KÄN ER ÄGDA PGA ERA GNÄLIGA ATTITUDER SOM SKA TRACKA ALLA BARA FÖR HUR DOM STAVAR (TEX STOR BOKSTAV I BÖRJAN)

KOMMER NI IHÅG EMPA?? JA HAN NI TRACKADE TILLS HAN BLEV BANNAD (DET ÄR JAG) DOM UNDRAR VARFÖR VI HATAR SVENNAR JAG GJORDE EN LISTA

1.NI GNÄLER

2.NI ÄR UP KÄFTIGA

3.NI ÄR ALLA RASISTER PGA ATT NI INTE FATAR SKIT AV ANDRA KULTURER

4.NI SPELAR GOLF

5.NI TROR ATT ALLA ARABER/TURKAR ÄR TERRORISTER ELLER TALIBANER/MUSLIMER

6.NI ÄR CP(SANT)

7.NI GÖR SÄMSTA MODDARNA (VEM FAN VILL LADA NER EN MOD SOM BILL VOLVO V 75A (BIL SOM BIL)

8.NI HAR INGEN SVENSK MAT ALL MAT ÄR IFRÅN ANDRA LÄNDER(KÖT BULLAR/PASTA = ITALYIEN/GREKLAND)

9.YOU ALL LOOK A LIKE WHITE PUNK ASS BITCH

;)  ^_^  -_-  -_-  -_-  -_-

BANNA MIG OM NI VÅGAR JAG GÖR BARA ETT NYT KONTO

1 Jag har inte gnällt på dig.

2 Jag har inte varit uppkäftig mot dig.

3 Jag är inte rasist.

4 Jag spelar inte golf.

5 Jag tror inte att ALLA araber/turkar är terrorister

6 Jag är inte CP. (om du vet vad det betyder dvs.)

7 Jag bryr mid inte om modifiering.

8 Mat äter jag för att det är gott och skiter I vart det kommer Ifrån.

9 Jag är ingen bitch.

Lite dumt att säga ni vilket klassas som hela GTA-sajten, saftigt värre.

:)

EDIT: Vi kanske ska hålla oss till tråden nu innan den blir låst.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 Jag har inte gnällt på dig.

2 Jag har inte varit uppkäftig mot dig.

3 Jag är inte rasist.

4 Jag spelar inte golf.

5 Jag tror inte att ALLA araber/turkar är terrorister

6 Jag är inte CP. (om du vet vad det betyder dvs.)

7 Jag bryr mid inte om modifiering.

8 Mat äter jag för att det är gott och skiter I vart det kommer Ifrån.

9 Jag är ingen bitch.

Lite dumt att säga ni vilket klassas som hela GTA-sajten, saftigt värre.

:)

Du behöver inte vara orolig för bara nr. 6 är sant. Yeah Right.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå stolt? Man blir ju fan kallad bög/snobb bara för att man spelar golf. Konstigt man blir arg då.

Jo så ser jag det i alla fall. Det flesta golfare har massvis med tidningar och skit hemma för att få fram sina bästa puttningstips och få reda på hur bra vinkelt det är green #9 i St. Andrews i Skottland.

Folk som spelar fotboll t.ex i korplag eller annat. Sitter fan inte med en massa tidningar i högar om Glenn Strömbergs gammla hår eller Råsunda norra läktares stolar.

Förövrigt tycker jag tråden borde låsas för det finns ingenting att hålla sig till ämnet om. Tråden har spårat ur. Inget mer med det.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...