Jump to content

EEE... vad ee det här?


Recommended Posts

Förövrigt tycker jag tråden borde låsas för det finns ingenting att hålla sig till ämnet om. Tråden har spårat ur. Inget mer med det.

Jag ger tråden en sista chans. Men bland annat du verkar vilja fortsätta med offtopic så det får väl snart bli en låsning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo så ser jag det i alla fall. Det flesta golfare har massvis med tidningar och skit hemma för att få fram sina bästa puttningstips och få reda på hur bra vinkelt det är green #9 i St. Andrews i Skottland.

Folk som spelar fotboll t.ex i korplag eller annat. Sitter fan inte med en massa tidningar i högar om Glenn Strömbergs gammla hår eller Råsunda norra läktares stolar.

Förövrigt tycker jag tråden borde låsas för det finns ingenting att hålla sig till ämnet om. Tråden har spårat ur. Inget mer med det.

Nej men det finns så många olika golfbanor i världen. En fotbollsplan kan bara se ut på ett sätt. Därför är det lite mer intressant att prata om golfbanor än fotbollsplaner. Och vill inte du skjuta så bra som möjligt om du spelar t.ex. fotboll? Men detta är fan offtopic. Vill du prata mer om detta så tar vi detta via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riight. Köttbullar kommer från Italien och pasta kommer från Grekland. :)

Vad hände med Raggmunk och Pitepalt? Nej just det ja det kommer ju från Ecuador. Vad dum jag är. >_<

Jag tror modsen är villiga att ta den risken.

Ja juste. Snart så påstår han väl att hamburgare är från USA oxå.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ploppade han upp plötsligt eller kom han bara gående inifrån??? (Nu pratar jag om buggen)

Nej, vet inte... när jag vände mig om så var han bara där.. och så har jag en ny upptäckt... en massa peds bara flyger upp längs väggarna och sen ser man massa kroppsdelar sticka ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...