Jump to content

Skate


Roxxy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack :teehee:!

@Maimstream, jag kommer också, bor typ där jag med :rolleyes:

Jag bor inte i närheten utav Eskilstuna men någon gång måste man ju våldta Lajjan.

Hade jag bott i USA hade jag börjat skejta, men bor po vischan och där går det inte
Så för att man inte bor i USA så bor man ute på vischan? Ain't you an unlucky guy. Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här på vischan finns ingen bra asfalt att åka på och det är nå så in i helvete med grus där det är fin asfalt.

Om du snackar om vischan i Sverige jämfört med Sveriges större städer så kan jag förstå dig. Om du däremot ser Sverige som ett bonnland med grusvägar överallt, håller jag däremot inte med dig. Vi har grymma ställen med bra skejtunderlag, och dessutom finns det skejtparker i dom flesta städerna.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du snackar om vischan i Sverige jämfört med Sveriges större städer så kan jag förstå dig. Om du däremot ser Sverige som ett bonnland med grusvägar överallt, håller jag däremot inte med dig. Vi har grymma ställen med bra skejtunderlag, och dessutom finns det skejtparker i dom flesta städerna.

Håller med!

Beror väll på vart man bor men jag tycker oftast det är skönare att dra en skate i en mindre stad, mindre folk och ofta sköna spots.

Visst sthlm är nice, men det är aningen större, vissa småstäder har kanonbra spots.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skejtade 15-20min på garageinfarten, men kunde inte göra en ollie (w00t)

Hur ska man lyckas för att göra en sådan? Öppnar upp så många nya möjligheter :)

Se till att få en skön pop, dra rakt upp med ena foten (efter ett tag kommer du märka at du itne behöver dra så mycket längre, brädan åker med ändå :)) och en sak till som är viktigt, som är viktigt i allt du gör på en bräda i princip, böj på knäna :rolleyes:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Skrivet (redigerad)

Jaha...det va fint väder idag. Jag och min polare bestämde oss för att köpa nya brädor inför sommaren.

Det blev en ALVA LOS MUERTOS 9'' bräda med Indy 169 truckar och Abec11 No Skoolz hjul med SKF kullager. :)

Jag ska tälta vid STAPELBÄDDSPARKEN i Malmö från den 10:e till den 11:e med några polare.

Ska skata hela natten den 10:e med belysning över hela parken ;) Så jävla härligt det kommer bli...om det inte regnar förstås.

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den sjunde juni börjar quicksilver bowlriders i Malmö. Den tionde är det final. Roxxy där kommer vara massor med folk den dagen :rolleyes: Se till att va där för det kommer bli skitfett! Jag skejtar själv, har inte gjort det på jättelänge nu men jag tänkte att jag skulle dra igång nu på sommaren igen. Det kommer bli kul :P Bor i Malmö så Bowlrider går ju inte att missa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Den sjunde juni börjar quicksilver bowlriders i Malmö. Den tionde är det final. Roxxy där kommer vara massor med folk den dagen :shifty: Se till att va där för det kommer bli skitfett! Jag skejtar själv, har inte gjort det på jättelänge nu men jag tänkte att jag skulle dra igång nu på sommaren igen. Det kommer bli kul :D Bor i Malmö så Bowlrider går ju inte att missa.

Jag vet att det är final, vet dock inte vilken tid jag ska dra dit, bor i HBG.

Men ser du mig och min bräda den dagen kom fram till mig och hälsa om du vågar :)

Tänker inte missa Bowlriders denna gången, förra året regnade det som fan har jag sett på videos men de tävlande körde riktigt bra.

Jag åkte longboard på den tiden så det är därför jag missade den, men har nu börjat med pool. Finns inget roligare.

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mediacommunityn Chillside har släppt en ny skatefilm, chillside är idag en av världens bästa filmredigeringscommunity inom Counter-Strike filmer, alla stora profiler inom spelet låter deras filmer göras utav dom. En film som är värd att se, minst sagt. Filmen heter "Battle Of Misconduct"

och finns att ladda ner på www.chillside.org (Obs, behövs registrering)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...