Jump to content

Skate


Roxxy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är en trailer från ett filmprojekt jag håller på med. Klippen är ca. 3-4 år gamla men håller ändå hög klass ;)

Vi är inte speciellt bra men vi har fan kul ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CtcNeWtISxs

Säg vad ni tycker så är ni gulliga =)

Mahaha, den var cool! Såg dock kewlt ut i 2:30 minuten (inte), det gjorde nog lite ont.

Ratar den 5/5 (bara för att ni är 240 gånger bättre än mig när jag åkte :unsure: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mahaha, den var cool! Såg dock kewlt ut i 2:30 minuten (inte), det gjorde nog lite ont.

Ratar den 5/5 (bara för att ni är 240 gånger bättre än mig när jag åkte :unsure: )

Ooh, det var snällt ;), haha nej jag minns när han ramlade där så väl, han har av sin "kära" bräda bara någon minut efter det att kameran är avstängd haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart är det sommar och dags att ta skejten lite mer seriös igen.

Nu undrar jag om någon vet något bra ställe i stockholms området som man kan skejta vid.

Lite läskigt om det är ett ställe där det är mycket folk, vill inte skämma ut mig :unsure:

Måste träna upp skillzen igen innan jag börjar åka bland folk.

Kör street, så vill inte ha ställen med ramper och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart är det sommar och dags att ta skejten lite mer seriös igen.

Nu undrar jag om någon vet något bra ställe i stockholms området som man kan skejta vid.

Lite läskigt om det är ett ställe där det är mycket folk, vill inte skämma ut mig :unsure:

Måste träna upp skillzen igen innan jag börjar åka bland folk.

Kör street, så vill inte ha ställen med ramper och så.

Om du kör street och letar ställen i sthlmsområdet, betongparadiset, hallå ;), bara att ta fram brädan vid vilken gränd som hellst ju, för övrigt tycker jag det är trevligt runt om åkersberga, har varit där och åkt lite ibland, förr iaf, var ju ett tag sedan, men i somamr, då j*vlar igen =).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kör street och letar ställen i sthlmsområdet, betongparadiset, hallå ;), bara att ta fram brädan vid vilken gränd som hellst ju, för övrigt tycker jag det är trevligt runt om åkersberga, har varit där och åkt lite ibland, förr iaf, var ju ett tag sedan, men i somamr, då j*vlar igen =).

Visst det går att åka överallt typ, men skulle villja hitta ett lite mer speciellt ställe :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nope, iallafall inte jag, jag ser faktiskt itne det nödvändiga i det, vad kan man göra med en sånn som man inte kan göra med en skateboard?

Åka snabbt? :blink:

Oh yeah...

EDIT : Har ni nån bra tips för en pool bräda? Ska till stapelbäddsparken på sommaren.

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...