Jump to content

27:e mars.


luddee
 Share

Ska du skolka 27:e mars?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Barn under 16 år ska inte skolka, eftersom dem har ett större behov av ett beroende av skolan. Ungdomar som går i gymnasiet är en annan sak, det är mer självständigt, och då är man i regel mentalt mogen för att själva kunna stå för sina egna handlingar när det gäller skolstudier. Lärare och föräldrar kommer ge dig friare tyglar. Jag lovar! Det är en del av utvecklingen helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr kan du säga så om allt i så fall. Släng ingen mat, tänk på de som svälter, köp inga onödiga saker, dela med dig av dina pengar etc. Vi får leva vårt liv här uppe. Jag försvarar inte skolk men tänk- på- barnen- i- afrika- grejen är jag rätt less på.

W0rd. även fast man har möjligheter till en massa saker så får man välja sen egen väg utan att "ta alla tillfällen i akt".

edit: vote: nej

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oof, vad var det? 70%? :lol:

30% i såna fall..

Hade 70% frånvara som mest. Nu har jag därimot plockat upp lite bortglömda kurser och går till skolan, nästan alla dagar.. Inte för att jag gör nätt när jag är där, men jag är där iaf..

Vill bara bli klar med skiten, sen ska jag fan slappa i nått år.. Pallar inte med nått just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barn under 16 år ska inte skolka, eftersom dem har ett större behov av ett beroende av skolan. Ungdomar som går i gymnasiet är en annan sak, det är mer självständigt, och då är man i regel mentalt mogen för att själva kunna stå för sina egna handlingar när det gäller skolstudier. Lärare och föräldrar kommer ge dig friare tyglar. Jag lovar! Det är en del av utvecklingen helt enkelt.

Tycker du har ruskigt fel. Du kan inte dra alla över en kam.

Vote: Nej, ringer in mig "sjuk" istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...