Jump to content

27:e mars.


luddee
 Share

Ska du skolka 27:e mars?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej. Tycker det är dålig stil att skolka, det finns barn i länder som vill gå i skolan men inte kan. Vi ska vara glada att vi får den förmånen :lol:

Uppenbarligen har inte du känt på skoltrötthet än. Men vänta du bara, den kommer.

Vote: Nej, jag brukar inte följa de råd jag får i kedjebrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skol trötthet har man ju känt på, skolkat har man ju gjort och se hur det blir till slut. Man blir en patetisk tönt som hamnar efter i skolan och inte hänger med på lektionerna när lärarna pratar, och har man skitig otur så ringer dom ju hem och berättar oxå. Ska sluta att skolka nu direkt så att mina lärare slipper ringa hem, och det tycker jag att alla skolkare som vill ha en framtid ska också ska göra. Inte för att man inte får en framtid, men det är bra att veta lite saker också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fortfarande inte schysst mot dem som inte har pengar, råd eller ekonomi för att gå i skola.

Tyvärr kan du säga så om allt i så fall. Släng ingen mat, tänk på de som svälter, köp inga onödiga saker, dela med dig av dina pengar etc. Vi får leva vårt liv här uppe. Jag försvarar inte skolk men tänk- på- barnen- i- afrika- grejen är jag rätt less på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr kan du säga så om allt i så fall. Släng ingen mat, tänk på de som svälter, köp inga onödiga saker, dela med dig av dina pengar etc. Vi får leva vårt liv här uppe. Jag försvarar inte skolk men tänk- på- barnen- i- afrika- grejen är jag rätt less på.

You have a point.

Nej nu ska jag hålla mig utanför det här, tillför ju ändå inget till diskussionen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...