Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Jag vill ha tillbaka min gammla MT50..

Den va maxtrimmad kan man säga.. :rolleyes:

70cc, 24,5mm förgasare, 6-läppars membran, effekt toplock, trimkrök, trimljuddämpare, 1 extra växel.. ;)

Maxade 130km/h..

Men, som allt annat så går det sönder.. Just i det här fallet så skar den typ 4 kolvar sen så gick hela motorjävlen sönder.. alla drev o skit i hela motorn sprack.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vill köpa en Aprilia sr 50 Ditech, kan även tänka mig byta mot nån.

M.v.h Victor

Om man vill sälja något så skriver man pris! :D

Förhoppningsvis så börjar jag köra före 15 års dagen, blir ju svårt att få tag på moppe sen i oktober, eller? :wub:

Då ska jag köpa en scoter, dock 30 moppe för jag orkar inte ta förarbevis och det blir lite för dyrt, dock så finns det ju trim :lol:

Edit: Jag hörde en i skolan som pratade om sin moppe som gjorde 180km/h, undra om det är sant. Jävlar vad det skulle gå då! :)

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det kan vara sant, jag har blivit ebjuden att köra en moppe som i 165km/h! men jag var bara 13 och kunde int köra moppe då..., moppen var en honda mb-5 :D

EDIT: jag kanske inte behöver byta lammelerna eftersom den går lite bättre nu...

dvs, den låser inte på växlar och sånt :lol:

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man vill sälja något så skriver man pris!  :D

Förhoppningsvis så börjar jag köra före 15 års dagen, blir ju svårt att få tag på moppe sen i oktober, eller? :wub:

Då ska jag köpa en scoter, dock 30 moppe för jag orkar inte ta förarbevis och det blir lite för dyrt, dock så finns det ju trim :lol:

Edit: Jag hörde en i skolan som pratade om sin moppe som gjorde 180km/h, undra om det är sant. Jävlar vad det skulle gå då!  :)

att ta körkortet var otroligt lätt tyckte jag..! allafall i Osby.. tror att jag ska ta körkort där om jag bor kvar här då.. :) dom ville verkligen att man skulle klara det.. i det slutgiltiga ''provet'' så klarade man det inte första gången så gick man igenom svaren, läraren sa vilka som var rätt och vilka som var fel sen fick man göra om det.. så höll de på tills man klara de. .:)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att ta körkortet var otroligt lätt tyckte jag..! allafall i Osby.. tror att jag ska ta körkort där om jag bor kvar här då.. :D dom ville verkligen att man skulle klara det.. i det slutgiltiga ''provet'' så klarade man det inte första gången så gick man igenom svaren, läraren sa vilka som var rätt sen fick man göra om det.. så höll de på tills man klara de. .:wub:

Då sticker jag ditt och tar körkort :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...