Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Men på senare tid när Scootrarna har blivit snyggare och fränare så desto fler killar som köper Scootrar... Idag så har många fler killar scootrar än tjejer som inte alls har moped... :lol:

Så kom f*n inte och säg att det är en tjejmoppe bara för att du har sett flera tjejer som åker på scootrar..

det fenomenet har uppkommit pga. att det är inne att vara gay... scootrar är för brudar..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjerna på våran skola kör med trampmopeder. :lol:

samma här..

och kolla på www.moppenet.com där är det över 5000 st killar som kör scootrar..

Det finns ca 20 tjejer, dom kör trampmoppe... :lol:

Alla jag känner körde runt på Dracar förra året men nu har alla bytt till scootrar för att dom är snygga som fan och är praktika.. Har dock bara sätt 2 tjejer på Scooter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Haha du har en scooter, då är du gay!

Haha du har en rosa del på din tröja, då är du gay!

Haha du gillar Britney Spears, då är du gay!

Haha jag vet inte att gay är en sexuell läggning, så då kan jag lika gärna vara gay!"

Ungefär så ni beter er nu :lol:

Lägg ner gay-snacket nu ffs, vill man ha scooter så får man väl det. Gillar man Britney Spears så kan man väl få göra det (inte för att någon har klagat på det men någon skulle säkert komma på den smarta idén...) :lol:

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Haha du har en scooter, då är du gay!

Haha du har en rosa del på din tröja, då är du gay!

Haha du gillar Britney Spears, då är du gay!

Haha jag vet inte att gay är en sexuell läggning, så då kan jag lika gärna vara gay!"

Ungefär så ni beter er nu :lol:

Lägg ner gay-snacket nu ffs, vill man ha scooter så får man väl det. Gillar man Britney Spears så kan man väl få göra det (inte för att någon har klagat på det men någon skulle säkert komma på den smarta idén...) :lol:

haha, jag ska skaffa scooter:P

jag har en rosa tröja på mig nu :lol:

och ska på britney spears konserten :lol: hon e fett fräsh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte sagt att det är gay att åka scoter, en del scootrar kan vara fina. MEN Jag skulle alrdig köpa en därför att:

Dom är för vanliga.

Har inte så stora hjul så man inte kan göra på vintern.

Är stora och klumpiga.

För dyra.

Det är plast kåpor och är det fint att åka runt med en moppe som har trasiga kåpor om man har ramlat.

Motor ljudet låter som om man skulle skrika Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee hela tiden ( :lol: )

Finns så lite och göra när man kör, man kan inte växla. Och så finns det ingen fott broms :lol:

Bra saker:

Du kan stoppa saker under sadeln.

Du kan skjusa tjejer.

Så var det med den saken :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte sagt att det är gay att åka scoter, en del scootrar kan vara fina. MEN Jag skulle alrdig köpa en därför att:

Dom är för vanliga.

Har inte så stora hjul så man inte kan göra på vintern.

Är stora och klumpiga.

För dyra.

Det är plast kåpor och är det fint att åka runt med en moppe som har trasiga kåpor om man har ramlat.

Motor ljudet låter som om man skulle skrika Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee hela tiden ( :lol: )

Finns så lite och göra när man kör, man kan inte växla. Och så finns det ingen fott broms :lol:

Bra saker:

Du kan stoppa saker under sadeln.

Du kan skjusa tjejer.

Så var det med den saken :wub::lol:

jag kan köra min på vintern.. =/ asa kul ju! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...