Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Inte den vackrasate men om man stylar den så blir den grymt snygg..

stunt5_202014_0.jpg

vems e det ? har du inga fler bilder ? slidern det e juh en billig moppe.. Då får man juh pengar över att styla den.. min kompis kompis hade en slider.. den axxade grymt som satan.. den var trimmad men ja vene om det var trimmrör eller pluggarna.. vad tror ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor inte i Sthlms trakterna men man kan ringa till olika bilskolor och höra.. :blink:

Man kan Teorin innan sen kör du upp efter du är 15.. :D

*Edit: jag vet dock inte om man får köra upp innan men jag började plugga en vecka innan så jag var klar en vecka efter så jag har ingen aning..

Redigerad av Add3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Pååååålsson

Jag föredrar 80talare.

Ska skaffa en mb50 eller nåt snart.

Har renonverat kicken och bytt lite packningar + kolven så nu lär suzukin starta lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag håller på att ta eu körkort.... 1500 kr tar 2 veckor.... man kan ta innan man är 15 år men INTE göra tiorin innan...

teorin e lätt typ 35 frågor.. man får böcker att plugga i .

fick man inte göra teorin innan man var 15 ?? men 1500 kr fett expensive

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet inte vad det kostade men för mig tog det bara 7 timmar att ta de... =/

att köra var ju lätt.. :P sen teorin.. ännu lättare.. om det var nån som inte blev godkänd så fick han dom rätta svaren och gjorde om provet.. :D

så fick man ju frukost, godis och en valfri pizza.... :P nått som förvånade mig var att när vi skulle börja köra, vi hade inte fått nån teori, så körde vi runt i stan! lite mysko.. :S fastän 3 av oss inte har kört innan.. men jag trodde ju att man fick göra så.. ;) sen när vi stannade och åt så kom de nån från.. vägverket tror jag.. då frågade han läraren om han hade tilstånd att låta oss köra när vi inte hade körkort.. han sa ja, men då sa killen från vägverket att man inte fick göra de och han skulle återkomma.. =/ så fort han hade gått gick läraren fram till mopederna och skruvade bort skyltarna.. :P sen körde vi iväg.. :blink:

ajja.. här var de iaf skitlätt.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...