Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Guest Pååååålsson

men jag rekomenderar dig att skaffa nån annan moppe att trimma för compaktramen är ju so sagt ganska klen som du säger. känner en som hade en mamba (han är vuxen nu) som hade en 70cc på, ramen var så böjd så han inte kunde sälja den sa han

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, för igår åkte brorsan fast med sin moppe (den som är i min sign), men han klarade ju "lämpet" och moppen rörde de inte. Grannarna åkte också fast den ena var lite smart och drog choken, så att den bara gick i 30, men den andre hade en scooter som gick i 80 och ingen choc,

men han hade tur och blev bara utskälld! Samtidigt tog den 12 andra mopparn varav en blev bara av med "lämpet", för att han hade försökt att fly(tänk på det)!

Så nu får jag inte trimma min moppe längre, det sa morsan och farsan igår iaf. men jag hoppas på att de ändrar sej... (w00t)

Kommer ni ihåg FS1 Yankee jag snackade om? Han fyllde 15 igår och tog med sig sin moppe. -_-(bifogar en bild på en yankee)

Och igår var jag och handlade styling till mopeden, dvs tre wounder baums (?) och en flaska Turtle color back (för min lack är så matt)

post-22-1083335611_thumb.jpg

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Pååååålsson

The new merchandise to the moped is arriving on Sojas Ica Hall on monday morning. You must get it befor the Endurance cop get you! (stavning?)

Redigerad av Pååååålsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt att köpa en moppe och undrar (w00t)

villken modell som är bra och billig? att köpa inte köra ^_^

(runt 10 000) (ingen scooter) :P

Om du vill ha en äldre mopped ska du köpa en Cresent Compakt eller en Puch Dakota och då får du pengar över ! Men om du vill ha en ny så måste du nog lägga ner lite mer pengar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Pååååålsson

Ja hade för mig att merchandise betyder grejer. Men delarna kom till sojas å jag hämtade dom. synd bara att dom inte hade packningsats och sotsats till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...