Jump to content

Hetero, bi eller gay?


Bashil
 Share

Var ärliga nu. Vad tror ni att ni är?  

138 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Tillräckligt för att veta att jag är heterosexuell, eller hur? Om det nu intresserar dig så kom jag i puberteten i tidiga tolvårsålder, så jag har väl cirka 4-4½ år erfarenhet av det. Innan du ens kommer på tanken så kan jag ju säga att jag inte försöker dölja min egentliga läggning - jag är hetero, inget annat. Kej? ;P

Faktumet att du är hetro ifrågasatte jag inte, men du har inte varit det i 16 år. Jeje en meningslös notis bara, jag fattade mycket väl vad du menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du är ju ihop med en jag känner...vars namn du lagt ut på nätet :ermm: ... ;P

Käften, du vet inte vem jag pratar om. Jag har aldrig i mitt liv lagt ut efternamn på en person. Fortsätter du prata nonsens sådär så...

Golar jag ^_^

Jag skulle fan kunna polisanmäla trådskaparen för olaga hot dessutom.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen det är ju oftast tjejer som har långt hår. Känner mig lite tjejig som har. Men då jag aldrig kollar bögporr (med undantag från ett vidrigt High Chaparall avsnitt) så är jag nog inte i riskzonen. Men jag kan avslöja att jag har 2 bögar i min skola och dom hänger bara med varandra. Och nej det är inte därför jag tror att dom är det men den ena kände jag lite längre och han har alltid varit lite fagig menmen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktumet att du är hetro ifrågasatte jag inte, men du har inte varit det i 16 år. Jeje en meningslös notis bara, jag fattade mycket väl vad du menade.

Ze latency period! The Dude och Freud, ligger där på toppen.

Öhm, röstade på bi-, men är kär i tjejer, har en flickvän och, öhm, aldrig varit kär i en kille. Men, hey.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...