Jump to content

Hetero, bi eller gay?


Bashil
 Share

Var ärliga nu. Vad tror ni att ni är?  

138 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Men dhöööö. Han sa ju det ju. Hallå. Så jävla mog1.

Ich habe lust för damer.

Vafan, det var mer en "har du tjej okka, giud vad kul-fråga!"

Fan vilka reaktioner en sån fråga kunde väcka då, inställsam vet jag inte om jag är, jag tyckte bara det var kul att okka hade flickvän. Säger alltid vad jag själv tycker, så nej vafan, jag är inte inställsam.. Säg inte så ^_^

Edit. Vänta lite nu, trodde Zack att jag var gay? :ermm: Det får du gärna tro om såp är fallet ;P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att jag har penisar som avatarer?

Nigga, give me a break...

Heho, he...ehrm...

Vi dömer inte dig för det, för alla är lika mycket värda, oavsett om man är gul, svart, vit, hetero, bögjävel, en morot, har kortväxt pubeshår, skriver spamartade inlägg på webbforum, röstar blått, äter mask, torkar håret eller brukar ha "camsex".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi dömer inte dig för det, för alla är lika mycket värda, oavsett om man är gul, svart, vit, hetero, bögjävel, en morot, har kortväxt pubeshår, skriver spamartade inlägg på webbforum, röstar blått, äter mask, torkar håret eller brukar ha "camsex".

Kul, jag är/har inget utav det.

Eller, spam. Hrm.

Möjligtvis.

Hrm.

H.

NEJ!

Bokstäverna försvann.

?

Usch, inte såhär igen. Bugger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, röstade på bi-, men är kär i tjejer, har en flickvän och, öhm, aldrig varit kär i en kille. Men, hey.

Hah, får en bild i skallen av okka och en Joan Baez-kopia i en lummig oas någonstans i San Francisco.

Good times.

@ 'Ze Poll: Har hittills bara gått igång på töser, så jag får väl glädja bibelslavarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...