Jump to content

Hetero, bi eller gay?


Bashil
 Share

Var ärliga nu. Vad tror ni att ni är?  

138 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Hurså? Har'u nåt emot homosexuella? Och om jag nu é bög så skäms jag inte på något vis över att berätta det.

Jag tycker lite synd om dig faktiskt. Det är ju inte första gången folk tror att du är bög.. ^_^

Men somsagt, det är ju inget fel med att vara det. Inga jobbiga komentarer, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är ju inget fel med att vara det.

Nej, för alla är lika mycket värda. Det spelar ingen roll om man är tjock eller smal, gamal eller ung, kort eller lång, har åt helvete äcklig andedräkt eller har rutiga gardiner, äter kycklingen rå eller brukar smygrunka på bussen. Alla är vi människor, som ska leva hand i hand - i harmoni - för att lyckas ha död på all destruktiv hat.

BTW:

Jag är bög Numba' one, as i told you marsipangrisar earlier. Come und bit me in my aschloch (stavningsproblem?)...

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker lite synd om dig faktiskt. Det är ju inte första gången folk tror att du är bög.. ^_^

Men somsagt, det är ju inget fel med att vara det. Inga jobbiga komentarer, tack.

Vrf tror dom det? Rätt många killar lyssnar på Magnus Uggla känner 3 stycken som jag umgås med dagligen. Om det är därför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...